We zijn aan het denken over de naam van onze zoon. Voor de roepnaam staat nu Noud op nummer 1. We hebben onze dochter vernoemd naar haar oma's en willen dit met onze zoon ook doen met opa. Maar hoe? We vinden de volgende namen niks: Peter Piet Jullie nog idee en? Mag op beide manieren matchen .... Noud Noud ..... Bij onze dochter staat haar roepnaam ook als 2e.
Haha heerlijk om te lezen dat jullie allemaal zeggen Noud Pieter. Dat zeiden wij namelijk ook in eerste instantie maar ik dacht ga eerst verder kijken voor we die knoop doorhakken..
Ben het hier helemaal mee eens en als Pieter het niet wordt vind ik dit leuke ideeën! @mammaa: je zou evt. ook nog de letters kunnen husselen en daar n naam van kunnen samenstellen (zoals reeds genoemd Per bijvoorbeeld) Ik denk dan nog aan Terry (Terrie staat zo raar ).
Noud Pieter ! Had ik maar een Pieter om naar te vernoemen! Leuke en krachtige naam. Niks aan veranderen.
Als je wil vernoemen dan moet je de naam houden vind ik, anders is het geen vernoemen. Noud Pieter kan prima
Pieter houden! Onze zoon heeft ook Pieter als tweede naam en is daarmee vernoemd naar beide opa's die ook zo heetten.