Hi. Ik twijfel al een hele tijd over 2 meisjesnamen. Omdat je t niet aan bekenden kan vragen (om obvious reasons) wil ik graag jullie mening. De namen zijn: Ava Elise Welke naam heeft jullie voorkeur. En vooral bij ava... zou je deze dan uitspreken zoals je hem schrijft of meer op zijn engels uitspreken ( zoals eva) Graag hoor ik van jullie!
Ik zou eerst lekker op zijn Hollands denken Aa-vaa en dan bedenken dat het zeer waarschijnlijk op zijn Engels uitgesproken dient te worden. Ik vind het niet zo'n mooie naam hier in Nederland, niet Hollands uitgesproken, maar ook Engels niet . Elise is wat dat betreft lekker duidelijk en wat mij betreft een prima naam (onze middelste heet zo, maar dan met een z).
Elise vind ik het mooiste. Lieve, zachte naam. Komt wel wat meer voor als Ava. Die zou ik gewoon als aavaa uitspreken en dan vind ik hem niet zo leuk..
Ik vind Ava alleen mooi met de Engelse uitspraak, maar dan kun je in Nederland net zo goed Eva doen natuurlijk Ava (nl uitgesproken) doet me toch te veel denken aan avatar. Elise vind ik wel mooi.
Allebei prima, maar ik vind Elise mooier. Als je bij Ava voor de Engelse uitspraak zou kiezen zou ik eerder voor Eva gaan en Ava op z'n Hollands vind ik heel ouderwets aandoen, ik denk dan aan een oudere vrouw. Elise vind ik vlotter.
Ava zou ik erg bij twijfelen of het Engels of Nederlands uitgesproken moet worden. Ik zou gaan voor Engels omdat het me in het Nederlands teveel aan 'Ave Maria' doet denken. Elise vind ik dan makkelijker Zorgt minder voor verwarring en vind ik eigenlijk ook leuker klinken. Persoonlijk zou ik eerder Elize schrijven, trouwens.
Ava vind ik prachtig!! Was een van mijn favorieten maar.manlief vond het niet mooi genoeg... uiteindelijk in het Ilva geworden
Ik kies voor Ava, met de Nederlandse uitspraak. De Engelse uitspraak vind ik niet mooi bij deze naam.
Ik zou Aava zeggen, wat ik niet mooi vind. Ik denk steeds aan Ave Maria. Ik weet niet, vind het niet echt een naam..... Elise, super leuk!
ava, prachtig, zo wilde ik een van onze meiden noemen, maar mijn man vond het niets. De andere naam vind ik te gewoon, niet zo.