We krijgen een dochtertje en zijn ontzettend dankbaar. We willen haar graag A.nn.ieke noemen maar zijn er nog niet over uit wat haar tweede naam evt. gaat worden en of er een tweede naam gaat komen. Hebben jullie leuke ideeen bij deze naam...? Ik hoor het graag...
A.nn.ieke Manouk A.nn.ieke Jolijne A.nn.ieke Rosan / Rosanne A.nn.ieke Marloes A.nn.ieke Florine A.nn.ieke Carlijn A.nn.ieke Elise A.nn.ieke Cathelijne A.nn.ieke Valérie A.nn.ieke Liselotte A.nn.ieke Annemijn
Super! Bedankt voor alle jullie leuke reacties Er zitten hele leuke namen tussen o.a. Esmee & Jasmijn. Vinden jullie Fenna er ook bij passen? Werd geloof ik wel genoemd, toch? Wie kent er nog een paar namen in deze variant/genre?
Fenna vind ik er erg leuk bij! Anders: Fenne Fiene Janne / Janna Jonna Lise Julie Nora (h) Hanna (h) Sara (h) Rosa
Hmm we vinden het toch best moeilijk om een mooie en passende naam erbij te bedenken... Wie helpt ons..
A.nnieke Lisanne A.nnieke Julia A.nnieke Feline A.nnieke Eline A.nnieke Rosalie A.nnieke Isabel A.nnieke Jasmine A.nnieke Eveline A.nnieke Olivia A.nnieke Juliët(te) A.nnieke Fabiënne A.nnieke Marianne Kortom, een wat langere (in ieder geval qua lettergrepen) naam vind ik het mooiste staan. Maar A.nnieke Sophie vind ik ook mooi, al vind ik Sofie zelf een mooiere schrijfwijze. En A.nnieke Milou vind ik ook mooi. En zo zijn er vast nog meer mooie combi's te maken. Misschien gewoon eens in de top-100 kijken wat je mooie namen vindt (want zowel Esmee, Jasmijn als Fenna staan vrij hoog (plaats 9, 21 en 66, volgens http://www.voornamenboek.nl/Top200schrijf.htm))?