Hallo, Mijn vriend & ik zijn opzoek naar een originele, stoere jongens- & meisjesnaam voor ons wondertje. We komen er nog niet ècht uit. Voor een meisje zijn Keet Pip Fébe Al voorbij gekomen. Met name bij Keet & Pip vraag ik me af: vind ik dit over 10 jaar ook nog leuk? Jongensnaam vind ik nog moeilijker. Mijn vriend is helemaal fan van Bjarne.. Ik kan er nog niet echt aan wennen. Met name aan het 'uiterlijk' .. De B & J na elkaar vind ik niet mooi. Wie o wie heeft er nog tips/ideeën voor ons? We staan helemaal open voor nieuwe namen.
Keet vind ik echt vreselijk, ik denk bij die naam altijd aan Keetje Tippel. Doe dan gewoon Kate. Pip, leuk voor een klein meisje, maar niet voor een volwassen vrouw. Meisjesnamen Kate Iva Kess Tré Jongensnamen Kaj Twan Silas Juub
keet en pip vind ik ook geen leuke namen. Kay Ray Sven Lars Sem Anne Marleen Marloes Jill Cloë Zoë Joy
Gijs Noam Bent Anton Ivar Kurt Vidar Cato Ivy Chloe Ada Dana/Lana/Lara Loa Megan Audrey Cleo Suze Rive
Als wij een jongetje krijgen dan gaat hij zeer waarschijnlijk S.iem heten. Schattig als hij klein is (siemmie!) en stoer als het een grote kerel wordt. Past ook perfect bij onze oudhollandse boerenachternaam
Meisje: Chloé Charlie Danée Bliss Fée Fem Faith Isis Indi Ilvy Ivy June Julie Joa Joy Joya Jade Jill Jilvy Jolie Jackie Jewel Jools Kate Loïs Liv Maci Mae Mare Noé Noïs Nena Nomi Nika Nikki Nova Noèl Olivia Pippa Phelis Shae Sage Vajèn Yuna Yade Zoë Jongen: Aiden Ash Ace Bret Bodi Benk Boaz Brent Bruce Brys Chaz Dex Finn Fillon Flinn Jace Joas Jevi Jax Julan Kian Kai Kenji Knox Kjell Lucas Luke Lux Mase Morris Milo Mink Miles Milon Mex Noud Nian Nolan Phyllon/Phillon Ravi Revi Raf Reeve Stan Sef Sil Thy Troy Vince Xavi
Meisjes Pleun(ie) Wies Kiki Puck Pip (vindt ik wel erg leuk!) Fieke Loes Leen(tje) Fiep Fien(e) Mila Eefke/Eefje Lien(e) Jongens Jip Dex Mees Gijs Ot Bram Fedde Lenn Boet Mats Raf Succes! Wij houden ook wel van korte, stoere namen!
Ik zou Katharina/e of Philippa als officiële naam kiezen en dan als roepnaam Keet of Pip. Kan ze altijd haar officiēle naam gebruiken als ze volwassen is. Bjarne vind ik el oké, maar gewoon Björn vind ik ook mooi.
Ik vind pip en keet echt super leuk! Ik was bij Keet alleen bang dat mensen dachten dat het kate was en dat vond ik nou weer verschrikkelijk! Ik bedoel niet mijn smaak En we hadden kans op een roodharige (Pippi), dus pip viel af. Maar ik vind het nog steeds super leuke namen! Lekker stoer! Het is trouwens Vick geworden! Nog steeds super blij mee!
Meisje: Det Diede Meijs Fiep Jongen: Ted Faas Faab Dit is mijn favorietenlijstje. Maar vriend vindt deze namen niet zo...
Wij hadden voor een meisje Pip! We krijgen een jochie, dus dat word m niet maar ik bewaar 'm zeker voor de volgende! Vind jouw namen erg leuk. Wat vind je van Riv voor een jongen? Ik vond hem erg apart en stoer.. Staat bij mij op nummer 1 voor ons jochie, helaas denkt vriendlief daar anders over Ook vind ik Lev erg leuk voor een jongen.. maar hoor je nu wel iets meer.. Hoor graag wat je van Riv vind Succes iig!
Diede vind ik ook erg leuk Wel voor een meisje. Ik zie op m'n werk ook dat het wel eens voor jongetjes wordt gebruikt, maar dat vind ik dan weer niet leuk.
Voor een meisje zijn er al een aantal genoemd. Voor een jongen vind ik Seth super gaaf, krijg hem er hier helaas niet door..