Ik vind Noor de leukste naam (is ook mijn favouriet, alleen helaas vind mijn man deze naam niet zo leuk). Vind de naam tevens het beste bij de andere namen passen. Zou bij jou rijtje echt voor een nederlandse naam gaan.
Ik vind Kate en Reva niet zo leuk, Ravi ken ik alleen als jongensnaam, dus ik zou voor Noor kiezen! Ik vind Noor ook een hele mooie naam en vind het goed passen bij de namen van je andere kinderen.
Ik vind alleen Noor passen. Als je kate graag wilt zou ik Keet doen (ik ken een kindje dat zo heet) vind het meer Nederlands en beter passen dan...
Ik vind Kate de leukste naam! Noor vind ik persoonlijk echt vreselijk,zo'n suffe naam. Als je Kate evt te Engels vind klinken kun je ook nog Kaat doen,lekkere eigenwijze naam!
Ja....ik ben het toch met de meeste eens: Noor. Ik ben een liefhebber voor Engelse namen en die uitspreken op z'n nederlands maakt mijn tenen altijd een beetje krullen. Maar Kate als Keet lijkt me geen verkeerde uitspraak van de naam. Kaat vind ik een leuke variatie...idd lekker eigenwijs alhoewel ik altijd zou kiezen voor de Engelse uitspraak
oh bij mn buurvrouw is het andersom: die is vorige week bevallen van een zoontje maar ze hadden al 6 kids, allemaal meiden en 1 jongen en een tweeling onder de meiden... maar nu dus een 2e jochie.. @ ts : ik stem ook op Noor!
Ik vind Ravi een jongensnaam Noor vind ik niks. Reva vind ik een erg leuke naam, ik hou wel van apart. en Kate vind ik ook leuk en het beste als naam bij je andere kindjes passen
Waarschijnlijk wordt het ook Noor of Noortje. Mijn lief is helemaal weg van die naam, en we hadden deze ook al staan bij Daantje (toen ze was geboren hebben we anders gekozen). Maar goed, misschien wordt het wel een jongentje...
ik zou ook voor NOOR gaan...is een stoere naam.... mijn zus heet ook zo, maar das voor haar de afkorting van haar eigenlijke naam: ELEONORA!