Meen je dat nou serieus?! wat een vreemde naam zeg. Bedoel, een vriendin van mijn heeft haar dochtertje Nine genoemd maar dat spreek je toch echt uit als Niene en niet op zijn engels als 9...
Ik ga ook voor Noor, past er het beste bij! Ravi vind ik ook een mooie naam, maar meer voor een jongen. Seven vind ik eerlijk gezegd ook niet echt mooi, dan zou ik eerder voor Raví/Javi gaan..
Als het een jongen wordt gaat hij Melle heten, echt geen seven hoor.... Ravi blijft toch op mijn lijstje staan, vanwege de prettige associaties die ik daarmee heb (ik ken alleen maar Ravi meisjes, en die zijn heel leuk!).
Ik vindt Noor het mooist bij je andere namen. Ik zou zelf niet nog een keer voor -tje gaan. Ravi ken ik ook alleen als jongensnaam, maar om een beetje in die richting te blijven, wat vind je van: Devi Evi Yvi
Ravi is een unisex naam, wordt zowel aan meisjes als jongens gegeven. Ik heb er niet zo'n problemen mee, twee van mijn dochters hebben ook ' jongensnamen', en zijn daar nooit mee gepest (is hier in de omgeving ook best gebruikelijk), Ook ik heb een dergelijke naam, en eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad, en er niet onder geleden