Esmay ? Een meiden naam weten we maar een jongemsnaam hebben we helemaal geen idee van.. Liever niet met een r, t of d dat wil mijn vriend niet maar weet je iets leuks met die letters roep gewoon Moet dus passen bij Esmay
Poginkje: Aaron Aidan Adrian Alexander Boris Ben(jamin) Connor Collin Ethan Fabian Florian Finn Gideon Gabriël Hugo Jack Jason Julian Keano Luciën Lucas Luuk/Luc Marnix Marc Mees Max Nathan Noud Oliver/ Olivier Ralph Rick Sebastiaan/an/en Samuël Stan Stijn Silvijn Tobias Tristan Tom/ Thom Thomas Vico Vince Vincent Wouter William Succes!!
Hallo! Esmay & Yonah Owen Lewis Cayden Nikay / Nikolay Jordan Yuri Finlay Elliot Tijay / Tejay Sylvan Phoenix Len / Lenn Mylo / Milo Elias / Elijah Morris Jules Vico / Vigo Boas / Boaz Dyon Phil / Philon Colin Tristan Lyam / Liam Kian Edward
Esmay, mooie naam zeg Ideetjes voor jongensnamen: Ruben Bastiaan Melvin Bas Jordy Remco Beau / Bo Jamie David Kevin Niels Jorn Rens Joshua Dyon(n) Jesper Tobias Levi Jesse Ralph Niek / Nyk Stijn Thijs Thom Quin Lars Cas Marc Nino Jurre Jeroen Timo Erwin Daan Stephan
Bedankt dames Er staan wel een aantal namen in die mij wel wat lijken maar ook een aantal die ik totaal niks vind haha maar bedankt voor de suggesties hier kunnen we wel wat mee! Meer namen zijn altijd welkom
@kleintje van harte meid leuk hoor! Esmay en Kay Esmay en Bjorn Esmay en Bryce Esmay en Tim Esmay en Stan
Bedankt Sjudith Hoe gaat het met jou ? Die jongens naam blijft een lastig punt haha! Nou ja we hebben nog even de tijd en wie weet is het wel helemaal niet nodig....