+1 voor "De Feestjuf"!! Als ik die bedrijfsnaam zou zien staan zou dit wel mijn aandacht trekken denk ik.
Wat leuk en lief dat jullie zo met me mee aan het denken zijn! Alle commentaren zetten mij aan het denken. Ik heb echt wat aan alle feedback, bedankt!!!! Wat betreft hoog in google komen.... Zo groot denk ik nu nog niet! Het was meer in mijn omgeving dat mensen mijn hulp nodig hadden bij feestjes en ik het leuk vind om creatief te zijn. Ik heb dus een aantal draaiboeken en feestjes ontwikkeld. Ben er tot nu toe meer geld aan kwijt dan dat ik er aan verdien want alle inkomsten heb ik tot nu toe in de feestjes gestoken...... Maar mensen zijn steeds zo enthousiast! Mensen die een feestje gezien hebben willen er ook een. Ze vragen naar mijn website/ visitekaartje/facebook. Ook zeggen ze dat ik hier echt verder mee moet. Vandaar dat ik nu de stap ga wagen en naar de kamer van koophandel moet en een facebooksite en een website ga opzetten. Nu dus eerst een naam.... De feestjuf die vind ik zelf wel pakkend klinken. Ik wil staan voor een professionele aanpak met de kinderen. Dit houdt in dat ik van a tot z het feestje kom doen zonder dat de kinderen in de gordijnen hangen. Wel is het niets educatiefs. Het zijn gewoon spannende verhalen en leuke spelletjes die ze gaan doen inclusief alle verkleedkleren en materialen enz. Mensen moeten dus niet bij de naam feestjuf gaan denken dat ik kom lesgeven Een hoop hebben een suggestie gegeven met Freya erin. Freya's feestjes is echter in de zeer handige poll niet heel populair, dus namen met mijn naam erin laat ik maar weg Ik heb ook nog de opmerking gehad om een naam te verzinnen die heel anders is. Ik dacht aan ta fête. = jouw feestje in het frans. Of is dit te vaag? pff het blijft lastig en vooral erg spannend maar wel erg leuk! Zeker om al die blije gezichten steeds weer te zien!
Ik vind iets met Freya erin niks, waarom niet? Omdat ik niemand ken die Freya heet dus de naam niet ken, dus snap er dan ook niet uit dat het een naam is snappie ?
Persoonlijk vind ik feestjuf dan weer juist niet zo. Het gaat om kinderfeestjes zonder verder educatieve insteek voor nu (wat ik zo lees) dus heeft het er ondanks dat het wel met jouzelf te maken heeft verder niets mee te maken mijn inziens. In eerste instantie zou ik dus een educatief-achtig feestje verwachten bij het horen of zien van die naam.
Hele middag de feestjuf in mijn gedachten voorbij laten komen, ik ben nog steeds fan!! Ik zou misschien educatieve achtergrond verwachten (wat klopt!) maar door feest voor juf lijkt het me duidelijk dat het om feesten gaat, en niet serieus lesgeven oid. Mocht ik nog andere ingevingen hebben kom ik weer buurten hier!
Party4kids Kidsparty Tante Feest Feestmuts "Een kinderfeest is pas een feest als Tante Feest/de Feestjuf/de Feestmuts is geweest!"
Feestjuf is zeker leuk. Voor wat speelser effect misschien Feestjuffie van maken? Maar dan is het misschien weer te ordinair?
Ik zou zeker niet voor iets kiezen met 'Freya' erin, gezien dat de vereniging is voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen Als je op 'Freya' googled, is dat het eerste wat omhoog komt, gevolgd door een lingeriezaak.. Ik zou een naam kiezen die duidelijk aangeeft dat het om kinderfeestjes gaat, zoals een hoop suggesties in dit topic! Ik zou dat, als moeder van een kind dat een feestje wil geven, aantrekkelijker vinden dan een naam van een persoon.