Eigenlijk staat onze meisjesnaam al vast, als we een meisje krijgen word het Jasmijn maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden! Leuk of niet leuk ps: onze eerste heet Sophie, misschien leuk als extra info
leuk!! ik had zelf bijna zo geheten, dus heeft voor mij toch altijd wel een speciaal gevoel gehad! erg mooie naam, zeker bij sophie!
mooi ik ken toevallig 2 (van de 3) zusjes die zo heten, mooie combinatie en Jasmijn vind ik echt een prachtige naam
hi jade11! ik denk niet dat je nog weet wie ik ben want ik heb tegenwoordig een andere naam, maargoed we waren vorige keer ook tegelijk zwanger, leuk om te zien dat jij ook weer zwanger bent! lekker vaag berichtje maar moet het toch effe kwijt
misschien even een hele rare vraag hoor, maar is de 2e naam van jouw dochtertje Elise? ook een lekker vaag berichtje van mijn kant haha
ja dan weet ik nog wel wie je bent!! kan me nog herinneren dat wij een namenlijstje met veel overeenkomsten hadden. heb toen de laatste weken van je zwangerschap je nog een paar keer opgezocht om te kijken wat het uiteindelijk is geworden! ook grappig, jouw forumnaam toen was dezelfde als mijn buurvrouwtje in het ziekenhuis toen mila was geboren, dus kan je niet zo makkelijk vergeten hoor! de namen die je doorgaf in mijn topic zijn ook weer allemaal erg leuk, maar helaas weer een hoop afgevallen vanwege vriend (die echt gek is geworden) of mensen die we al kennen. de enige naam die wel allebei nog steeds als optie hebben nu is inderdaad Elise, maar denk dat het dan toch n 2e naam word. Lexi Elise dus. (blijf Lexi pushen) zijn er dus voorlopig nog niet uit! (dat zou wat zijn, jouw dochter heeft dezelfde voornaam als mila´s 2e naam -sophie-, dan zou mijn 2e kindje dezelfde naam als de 2e naam van jouw dochter krijgen -elise-, en jouw 2e kindje de naam die ik tot de dag van de bevalling van mijn moeder zelf zou hebben gehad -jasmijn-.. vaag allemaal hoor ) ps. zie net dat je een jongetje krijgt, wat leuk, gefeliciteerd! neem aan dat jasmijn dus af valt! zal ik je het lijstje sturen hoe ik had geheten als ik een jongen was, of hoe mila zou hebben geheten? ps2 lees net zelf dit berichtje terug. vaag verhaal, sorry. hoop dat je het allemaal begrijpt.
ja echt apart allemaal he, kan bijna geen toeval zijn! Echt heel geinig. Hoe krijgen we het allemaal voor elkaar. Vind Lexi trouwens ook echt erg gaaf en nog origineel ook! Het is inderdaad een jongen! We zijn helemaal in de wolken, het enige wat dus jammer is dat onze mooie naam niet doorgaat haha. Kan geloof ik wel zo'n lijstje met jongensnamen van je gebruiken, kan bijna niet missen dat daar wat tussen zit...ben benieuwd! PS: ik volg het nog hoor