ik kan maar niet uit een jongensnaam komen die bij lotte past. meisjesnamen ben ik over uit. vind zelf luuk leuk maar dan krijg je dezelfde beginletter en dat is niet handig en ik houd van nederlandse namen(niet te) wie heeft er een suggestie?
Vind eigenlijk bij Lotte wel heel erg veel passen, wel een makkelijke naam om iets bij te zoeken. In de eerste reactie zag ik Stijn staan, vind dat eigenlijk wel erg leuk klinken, Lotte en Stijn. Verder vind ik zelf Tom, Thomas, Sem, Daan en Stan erg leuke namen die allemaal goed bij Lotte passen. Weer een naam met een 'L' vind ik overigens helemaal niet storend.
Niet storens maar ws met post enz niet handig. Ook ik vind heel veel leuk bij Lotte passen Sem Thijn Tom daan enz enz enz Succes!
zou het zelf niet storend vinden als je 2 keer een naam met L zou doen..... ik wilde ook graag Luuk, maar die hebben we al in de familie, dus hebben er Luka van gemaakt (uitspraak is Loeka, maar wij zeggen thuis vaak gewoon Luuk...)
Haaii wij zitten het zelfde, maar twijvelen nog tussen thijs of teun haha.. Dus: Thijs teun passen ook bij lotte! Vinden jullie ook niet?
super wat een leuke reacties thomas stijn sem en stan zitten al in de familie, maar er staan zeker wat goede tips bij en idd PRIS het is zo lastig met post om 2x een kind met de beginletter l te hebben!! hopelijk nog meer leuke reactie
wat een leuke ideeën allemaal zeg. er zitten ook best wel een aantal namen tussen waar we allebei zoiets hebben van ja! super!