Tja, toch ook maar eens hier een topic maken dan. Jelle gaat een broertje of zusje krijgen, en voor een meisje hadden we nog de naam staan van de eerste zwangerschap, en ik heb ook nog wel een paar leuke meisjesnamen gezien/gehoord die ook nog kans maken. Maar een jongensnaam.... pfff... dat vind ik echt moeilijk. Op de 1 of andere manier klinkt niks lekker, en kom ik er niet uit. Onze 'eisen': Niet beginnend met een J 1 of 2 lettergrepen Niet al te ingewikkeld, m'n vriend zegt dat ie het zelf ook nog moet kunnen schrijven Geen naam die ook voor een meisje gebruikelijk is. Kunnen jullie helpen?
Je vriend of je zoontje? kom niet veel verder dan Jelle en Timme. ben niet zo thuis in de jongensnamen..
Ohja, en aangezien de achternaam Gijsbers is vallen namen als Thijs voor mij ook nog eens af... op de 1 of andere manier vind ik die 2 'ij'-klanken na elkaar ook niet geweldig. (En mijn eigen achternaam is Thijssen, dus dan klinkt Thijs ook nog eens raar )
Jelle en Ruben Jelle en Wessel Jelle en Tjeerd Jelle en Tiemen Jelle en Hidde Jelle en Auke Jelle en Siebe Jelle en Sietse Jelle en Arjen
Jelle en Seppe Jelle en Maurits Jelle en Daniël jelle en Boris Jelle en Martijn jelle en Fabian Jelle en Patrick Jelle en Tobias Jelle en Renzo Jelle en Nando Jelle en Ollivier
Ik zie de naam Ruben ook een paar keer genoemd worden. Die vond ik zelf ook heel leuk, maar m'n vriend zag die naam niet zitten helaas. Verder staan hier best al wat leuke namen tussen, ga zo door meiden! Ik zal morgen eens met m'n vriend gaan overleggen.