Van jouw man zijn lijstje vind ik Luuk echt superleuk en prima passen bij Bram. Verder denk ik als eerste aan Jens, Koen of Rens Verder misschien: Abel, Aron, Cas, Chris, Daan, David, Felix, Finn, Joep, Jonas, Jort, Lars, Lenn, Levi, Mats, Moos, Niek, Nino, Otis, Ravi, Revi, Roan, Siem, Stijn, Thijs, Thom, Twan
Bram & ... Om in het Bijbelse segment te blijven: Daan (Daniel) Luuk/Luke (Lukas) Marc/Mark (Marcus/Markus Noah (Noach) Abel Juda Levi Nathan Ben (Benjamin) Evan Algemene namen: Fedde Koen Bas/Cas Noud Mats Melle/Jelle Pieter Ri(c)k Niek Niels Siem Gijs Teun Mels Rens Merk dat ik een korte naam beter vind passen bij Bram. Succes! Wellicht zit er wat voor je bij.
Je hoort de combi Bram en Daan heel veel. Vind deze ook wel mooi. Maar is natuurlijk de vraag of je dit zelf wilt ivm dat je de combi al zo vaak hoort
Wij hebben een Bram en een Dirk. Die naam hebben we de avond van te voren boven de andere gekozen Niek. succes!
Ik dacht meteen aan Lucas, Omdat je man luuk mooi vind, en jij wat meer bijbels... Mooie combinatie van de 2. Verder nog: Thijs Levi Job Noah Niels
Levi was ook de eerste naam die in mij op kwam. Verder: Boris Jurre Mats Raf Jesse Noah Sam Ruben Niels Joes Juup Juul of Sjuul Sjors Roan Julian Jesper Jasper Joris Jort Jelte Jelle Loek
Wat dacht je van Tijn? Of korte Bijbelse namen als Sam (van Samuel), Sem, Noah, Joah, Abel, Siem (van Simon), Daaf (van David), Adam, Jona (Jonatan)
Lucas vind ik op zich wel leuk al heb ik al wel 2 kennissen met een zoon met die naam. Noah vind ik wel leuk, maar mijn man niet helaas.