welke naam We hebben 2 namen Amy Skye Nu vind ik ze beide mooi maar skye vind ik soms "heel apart" voor hier in nederland. Amy vind ik een hele mooie lieve naam die als wel redelijk voorkomt maar de naam Skye helemaal niet
Het is allebei niet mijn smaak, maar ik zou dan toch voor Amy gaan. Skye vind ik echt verschrikkelijk (sorry!).
Ik zou Amy doen, en als 2e naam skye! Amy Skye Skye vind ik ook heel erg leuk hoor!!! Ik weer het eigenlijk niet, aan mij heb je niks! Alle 2 leuk!!! succes!! x
Ik zat ff te spieken in een andere topic van jou! Nu zag ik dat je zoontje V.ince heet!! Super leuk, is een nummer 1 voor als wij ooit een zoon krijgen!! Mijn dochtertje heer Charlee Lynn Aangezien ik jou namen erg leuk vind misschien een ideeetje!! (ook al vraag je hier niet om ) Haar roepnaam is Charlee (net zo uitspreken als Charlie)
Hoi missy, Ja klopt zo heet ons andere zoontje, Julie naam is ook onwijs leuk! Ik heb ook gegeken naar namen met als tweede naam Lynn terwijl wij helemaal niet van de twee namen zijn hoor haha. We hebben net even gepraat en het gaat dus Amy-Skye worden Roepnaam Amy en mocht ze later skye leuker/stoerder vinden kan ze zonder problemen die naam gebruiken want ze heeft er dan toch 2 hihi.
Zonder streepje lees ik de naam persoonlijk als een eerste en een tweede naam. Met een streepje lees ik altijd 1 naam bestaande uit twee namen. (dirk-jan, jan-willem) Als het dus een tweede naam word zou ik je adviseren het zonder streepje te doen!
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik vind ze als combi erg leuk en dan kan ze idd altijd nog Skye doen als roepnaam! Ik vind het beide erg mooie namen. Skye is lekker bijzonder, houd ik er van!
Leuke combinatie! En als je het echt als tweede naam wilt gebruiken dan zou ik er geen streepje tussen zetten, zoals eerder gezegd.
Ik vind beide namen erg mooi misschien inderdaad het combo maken: Amy-Skye of gewoon een tweede naam geven. Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat je misschien nog een meisje krijgt. Want hier gelukkig geen dubbele namen anders zou ik nog veel meer moeite hebben met het zoeken naar namen Ik ken ook wel een jongentje die Skye heet maat volgens mij kan het ook voor een meisje. Ik ben geen fan van -y namen maar ik vind het wel een mooie naam.
Amy Skye Maar zou niet als roepnaam alleen Skye doen, vind ik dan meer een jongensnaam. Combi zo samen vind ik wel mooi
Amy, en evt Skye als tweede naam (en dan dus zonder streepje). Ik vind Skye persoonlijk niet zo mooi.