Ceder Leander Roman Ferron Nando Faust Joaquin Victor David Simon Dario Raoul Silvan Vidal Ulysse Tobias Manu Silas Gaetan Caspar Luca Louis Oscar Joel Gabriel Saul
Ceder nee Leander wel leuk, misschien te NL Roman nee Ferron nee Nando best leuk! Faust nee Joaquin nee Victor nee David leuk maar NL en Spaanse uitspraak verschillen te veel Simon nee Dario nee Raoul nee, leuk als Raúl maar slechte associatie mee Silvan ff laten bezinken Vidal Best leuk! Ulysse Nope Tobias wel leuk Manu Manú stond bij onze eerste op het lijstje! Vriendlief vond het niet zo dacht ik... Silas nee, Milas vind ik leuker! Gaetan Hoe spreek je dit uit? Caspar nee te gewoon Luca te vaak voorkomend Louis nope Oscar nope Joel nope Gabriel mwah Saul geschreven en uitgesproken als Saúl (spaans) wel leuk De leuke en best leuke zal ik eens in de groep gooien hier! Bedankt!
Vidar apart....gooi 'm in de groep Amos mwah... Levi te gewoon Jairo nope Natan Nathan vind ik mooi maar denk altijd meteen aan Satan... Luca nee Noam vind vriend niks Jaime te moeilijk uit te spreken voor Nederlanders Juda nope Aram nope Madu nope Thanx voor het meedenken en andere suggesties zijn welkom!
@ Happymama: alleen Aaron vinden wij mooi....maar die valt af omdat we niet weer een naam met een A willen. Mijn eigen naam en die van ons zoontje beginnen al met een A.
Dan gooi ik er nog maar een paar in de groep Ibai Diego Felix Nicolas Efraín Dante Ian Julen Yerai Martin Santi(ago) Oliver Miguel
@ Pip: bedankt! Ik hou niet zo van namen die op een 'o' eindigen maar Django en Mauro klinken wel leuk. Zal ze eens aan mijn vriend voorleggen. @ Salapio: mooie naam maar aangezien onze achternaam een vrouwelijke voornaam betreft vind ik een naam op een A eindigend niet zo 'stoer' bij de achternaam en misschien verwarrend. De achternaam begint ook met een A dus dat bekt niet zo lekker @ Supermummy: Ibai klinkt lekker apart maar moet aan Ebay denken De rest is het net niet. Lastig hoor...niks lijkt leuk genoeg voor onze uk en leuk genoeg bij Aimar....
Tja Aimar is ook gewoon een geweldige naam! Daar moet gewoon net zo´n leuke naam bijkomen! Xavi Ferran Roque Nilo Oriol Eliot Fermín Fedor Moises Quirze Tirso Tomas Tobias Elmar Boris Borja Cesar Ivar
Xavi nope Ferran nope Roque nee...is dat een naam? Nilo Mwah... Oriol Nee, klinkt als een nieuw schoonmaakmiddeltje ofzo Eliot nee Fermín nee Fedor nee Moises Dat is de Spaanse vorm van Mozes...nee niet voor ons Quirze vage naam Tirso net zo vaag Tomas T(h)omas hoor je al zo vaak... Tobias vind ik leuk, maar vriend niet Elmar in combi met AiMAR niet leuk... Boris nee Borja bah...nee dus! Cesar nee Ivar nee, Ivan vind ik dan leuker, maar is het ook niet... We hebben nu een naam die we in ieder geval allebei leuk vinden. Dit blijft de naam, tenzij we de komende tijd nog iets leukers tegen komen. Please blijf posten, want wie weet heeft 1 van jullie wel die 'wow-naam voor ons! Elías blijft mijn nummer 1 naam, maar vriendlief vind 'm echt niet leuk genoeg. Ik wil 'm nu al 2e naam, maar ook daar moet hij even over nadenken...
Boaz vind ik leuk, maar mijn vriend dus niet....zucht! Noah, zie uitleg bij Jonah Moshe....hoe spreek je dat uit????
Ik lees ff mee. Wij zitten ongeveer met hetzelfde probleem. Meisjes naam hadden we, maar dit is toch ook weer een kereltje dus ja....