wij hebben 25 oktober 20weken echo maar we willen niet weten wat het word maar moeten dus zowel een jongens als meisjes naam hebben onze 1e dochter heet Selena Fernessa wil niet echt standaard naam nu had me vriend op tv de naam Eloy gehoort voor jongen maar twijfel voor meisje vind ik Jayda ook mooi maar neefje heet al Jayden wie o wie groetjes
Roxanne Felicia Fabiënne Danique Dionne Manouk Alyssa Maxime Chelsea Elvira Joshua Noah Guido Juan Remy Caspar Alain Fabian Yannick Yorick Maxim Quinten Justin Milan Yoran Dion Nino
Jongen: - Selena en Gideon - Selena en Igor - Selena en Dion - Selena en Elian - Selena en Adam - Selena en Ciro - Selena en Ronin - Selena en Zoran - Selena en Aidan - Selena en Zion - Selena en Ravi Meid: - Selena en Christina - Selena en Ivanka - Selena en Ramona - Selena en Dionne - Selena en Elisa - Selena en Ronja - Selena en Alexandra - Selena en Livia - Selena en Aleyah - Selena en Alicia - Selena en Aïsha - Selena en Ilona - Selena en Kalista / Calista - Selena en Elouise
wat past beter?? Eloy Layton/Leyton Eloy Myron Eloy Livaro en voor meisje Aaliyah/Aliyah Ceyara Aaliyah/Aliyah Chiara/ciara of Alayah
Ik vind Myren heel leuk! Dus Myron Eloy vind ik een super leuke combi!! Siara vind ik ook heel leuk!!!