Morgen gaan we kijken naar een chihuahua pupje en ben dus al flink op zoek naar een mogelijke naam. De namen Ava en Mila passen wel bij haar, de andere namen die ik had, vind ik niet bij haar passen Hebben jullie misschien nog leuke namen voor een lief chihuahua meisje? geen stoere of brute namen want dat past niet bij haar lieve kopje
Cliché misschien, maar Jolie vind ik wel een leuke naam. Mijn chihuahua heette Chica (helemaal cliché) Let er alsjeblieft op dat je een chihuahua koopt met een vader en moeder die een normaal gewicht hebben. Er worden nog veel te veel tea cup chihuahua's gefokt omdat mensen mini hondjes willen hebben. Deze worden niet ouder dan 2 jaar. De mijne is pasgeleden overleden aan leverkanker
Mijn moeder's eerste teefje heet Jade. Daarna nam ze een teefje van iemand over die er niet meer voor kon zorgen, deze heette toevallig Parel. Daarna is ze bij de edelstenen blijven hangen en volgde er nog een Amber.. Ach, zolang je niet voor 'Gucci' of 'Diva' kiest..
mijn 3 chihuahuas heten senna juicy angel wat ik ook erge leuke namen vond is. yentle disney yara jewel sokje