Ze gaat volgroeid rond de 2-2,5 kg zitten dus is normaal oké maar ga sowieso naar de ouders vragen. Die zouden beiden aanwezig zijn als ik me niet vergis. Maar toch bedankt voor de tip! Tea cup is helaas overfokt en zielig voor de diertjes, daar wil ik absoluut niet aan mee doen
Mijne vorige hond heette Jara! maar sinds 1,5 jaar heb ik nu een nichtje met de naam J.ada dus zou nogal verwarrend zijn hihi
De nieuwe eigenaar van een van haar zusjes gaat die pup Dushi noemen had de naam nog nooit gehoord eigenlijk? Gucci of Diva wordt het niet nee Gigi ben ik niet zo gek op
Bedankt voor de reacties! Heb nog niet echt een naam gezien die me meer aan staat dan die wat ik al gegeven had. Nog iemand die namen weet? over een uurtje gaan we vertrekken!
Brillie? Ik vind van die a-typische chihuahua-namen meestal het leukst. Twee pups uit de nestjes van mijn moeder's teefjes hebben bijvoorbeeld de namen Monster en Tank gekregen.. Maarja, da's meer iets voor reutjes, vind ik dan
Haha toevallig! & dankjewel! Iemand had nog Lola gereageerd, vind ik ook hele mooie naam, vandaar dat een van mijn katten zo heet hihi