Sarah vind ik de mooiste naam uit het rijtje daarom heb ik daarvoor gekozen. Maar ik vind eigenlijk alle drie de namen goed bij Ruben passen.
Ik vind Sophie er het mooist bij omdat daar de klemtoon op de laatste lettergreep valt, bij Ruben op de eerste. Dat vind ik het mooist klinken.
Sophie is erg mooi, maar wel echt een veel gebruikte, populaire naam, als je dat niet uitmaakt zou ik zeker voor sophie gaan!
Tnx allemaal. Ik twijfel heel erg. Ik vind sophie de mooiste en mijn vriend vind iris het mooist. Nu was er een naam die wij beide helemaal geweldig vinden en dat is emma. Maar vorig jaar heeft een bekend stel van de voetbal een dochter gekregen genaamd emma en toen zijn we er van afgestapt, maar elke keer komt die weer in mijn hoofd en dat was echt DE naam. Wel of niet doen? Wij zijn niet bevriend met hun zien hun af en toe.Onze ouders zijn wel kkennissen van elkaar. Wat zouden jullie doen?
Dus nu mijn vraag wat vinden jullie van ruben en emma? En zouden jullie dat doen gezien mijn verhaal bovenstaande?
Gewoon doen, zeker als de naam zo goed voelt! Ik vind Ruben en Emma mooi samen. Maar het is wel een heel populaire naam.