Liselot! Staat er superleuk bij. (De meisjesnamen allebei 3 lettergrepen en zelfde soort naam in mijn ogen.)
Linde of Mara Mara vind ik eigenlijk het best passen... maar misschien is 3 m'tjes te veel van het goede voor jullie? Vind het wel erg leuk.
Ik twijfel tussen MAra en Catoo; Mara vind ik niet zo mooi als 3e M en Catoo vind ik als Cato leuker. De M weegt toch zwaarder qua bezwaar dus Catoo gekozen Noem je haar dan wel "officieel' Catharina of gewoon Catoo?
Ik vind Linde het mooist bij de andere twee namen. Zelf zou ik opnieuw voor een naam met een M hebben gekozen, maar Mara vind ik dan weer niet passen....vandaar toch maar Linde... Misschien Mirthe nog een optie?
Ik heb Mara gekozen omdat ik dat de mooiste naam vind. Alleen vind ik Liselot er het beste bij passen.
Mint / Minthe Maren Maan Mirre Mirte / Mirthe / Myrte / Myrthe Mignon Melisse Merel Maia / Maja / Maya Mille Meie Marlijn(e) / Marijn(e) Merlinn / Merlynn vind ik er ook wel goed bij passen
persoonlijk zou ik niet nog een keer voor de m gaan als beginletter. Krijg ik altijd een beetje het kwik kwek en kwak-gevoel bij. vind Mara wel een leuke naam trouwens. Linde en Hilde vind ik te gewoontjes bij jouw andere namen en Liselot dan eigenlijk weer net iets teveel van het goede. kortom: ik heb gestemd op Catoo! Leuke krachtige naam, en past voor mijn gevoel het beste in het rijtje. super!