Help! Op zoek naar een jongensnaam..🙈 We vinden Ryan een stoere naam, maar twijfelen toch...aangezien het een Engelse naam is en dat in Nederland misschien toch ni zo lekker klinkt..haha Wil niet dat het straks zo'n bekakte raaaaien gaat worden hoe mensen hem aanspreken😂 Wat is jullie mening van deze naam?😁
Ryan, het is niet mijn smaak, stoer, en heus geen vreemde naam tegenwoordig. Ook qua uitspraak lijkt het me een heldere naam. Ik vind het absoluut geen kak-naam. Integendeel juist. Maar wellicht hebben wij een andere associatie met 'bekakte' namen...
Ik vind het idd ook geen kaknaam, maar ben beetje bang voor de uitspraak haha Dat het zo'n bekakte r wordt...ach hormonen misschien 😂 Nog maar even over denken..ook niet te "kamper/aso" achtig karakter?? (tsja hoe moet je dat omschrijven..jullie weten hopelijk wat ik bedoel)
Bedoel je een R als in Roderik ? Dat zie ik niet echt gebeuren met Ryan haha. Voor mij valt hij wel een beetje in de categorie Kevin, Dylan, Wesley en dus de categorie die jij kamper/aso-achting noemt. Komt misschien ook wel door waar ik vandaan kom en de manier waarom "dat soort namen" hier worden uitgesproken haha. Mijn keus zou het niet zijn maar ik vind hem zeker niet verschrikkelijk.
Hier sluit ik me bij aan. Niet zo 'erg' als Delano, djayden oid maar heb er zelf wel een bepaald beeld bij...
Vind het een stoere naam maar zou er zelf niet voor gaan, houd niet zo van Engelse namen. Maar het gaat er uiteindelijk om welk gevoel jullie er bij hebben.
Haha ohh dat ik daar nog niet aan had gedacht Betsy...naja maakt de keus misschien makkelijker 😂😂
Klinkt wel stoer maar vind het wel een beetje lagere middenklasse naam, niet dat dat erg moet zijn. Overigens ken ik een Ryan wiens naam door klasgenootjes nog altijd moeilijk is (groep 4)
Hier ben ik dus ook een beetje bang voor..dat die associatie er is. Onze dochter heeft totaal niet zo'n "soort" naam, maar voor jongensnamen neigen we vrijwel alleen maar richting Engelse namen. Pff wat is het toch moeilijk! Kan alle namenlijstjes wel dromen geloof ik😂
In Engeland had ik het een prima naam gevonden, maar ik denk dat hier in Nederland heel lelijk uitgesproken gaat worden. Rajen ofzo. Ik stel me er ook meteen een heel plat accent bij voor... Dus daarom zou ik het niet kiezen.