Hoi hoi, ik ben eigenlijk benieuwd naar de ervaringen ... Wie heeft dit al weleens gedaan en hoe beviel dit? Groetjes
wij hebben vorig jaar dit gedaan! En kregen 5 dagen van te voren te horen waar we heen gingen. We hadden een mooi appartement op de plaza. En was ook erg netjes. Wij waren heel tevreden hierover en zouden het zo weer doen. Succes!
ik wilde dit namelijk gaan boeken maar wil graag eerst weten hoe andere mensen het hebben gevonden Welk park kregen jullie?
mijn nichtje heb dit gedaan en is haar goed bevallen. Alleen je weet niet waar je heen gaat dat weet je pas 5 dagen van vertrek... hoe kan je eignelijk boeken hier voor?
Hallo, Ook wij hebben hier gebruik van gemaakt (via bungalows.nl geloof ik). Wij zaten in de Huttenheugte en vlakbij de market dome. Wij kregen ook ongeveer 5 dagen vantevoren te horen waar we maartoe gingen. Maar eigenlijk heeft center parcs alleen maar leuke en mooie parken.
Wij hebben dit afgelopen juni gedaan. Beviel ons prima ! We hadden een 4 pers. huisje geboekt en kregen een 6 persoons. En het was allemaal even netjes. We zaten trouwens in het heijderbos.