Wij hebben een kitten en ze heet Tico, zo heeft mijn dochter haar genoemd, naar het paarse eekhoorntje uit Dora.
@Topicstarter - Is er inmiddels al een naam gekozen voor het kitten? Ik ben nl. wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden...
Namen van katers en poezen uit mijn familie: Breezer Twix Pampus Dirkje (vernoemd naar Dirk Kuyt tijdens het EK) Twiggy Lisa Nila Pepper Sammy
mijn katje(doodgereden) heete 2B (toebie) als ik ooit weer een katje krijg word zijn naam Pleister.. ff wat namen uit dikkiedik boek die we hebben: poesmuis piewie rover
Onze katten heten: Tommy, Kobus, Diesel, Einstein, Giorgio (noemen hem meestal Sjors) en Doortje. Heb ook ooit een Breezer en een Gizmo gehad.
Wij hebben een kiddy en een ouzo kiddy heeft mn moeder 10 jaar terug bedacht had ik niet zoveel inte brengen, en zoals vlinder84 zegt het klopt wel, ze luisterd erg goed en dat doet ouzo dan weer niet.... ouzo hebben we in griekenlang badacht naar dat drankje wat je daar vaak te drinken krijgt.... en we hadden ook een raki (ook naar een grieks drankje, we hadden ze dan ook tegelijk gekregen) maar die is er jammer genoeg niet meer ....
Haha, onze katten heten Jans, Elvis en Toos.....Bewust allemaal met een S op het einde. Ze luisteren daar namelijk erg goed naar.
Onze kitten (kater en poes) heten , jawel, Poes en Kat We wisten geen namen en het is leuk voor onze dochtertje dan weet ze dat dat een poes is en een kat hahaha Gr. Mandy