We krijgen er een jongetje bij en we zijn zo aan het twijfelen over de namen. Vertel me alsjeblieft welke naam jij het beste vind passen bij Lars en waarom.
Sven vind ik de leukste. Deze heeft net als lars een lettergreep en dat vind ik altijd wat mooier staan.
Ik denk dat je als eerste een een top 3 moet maken. Want hoe meer namen je op je lijstje hebt hoe moeilijker het wordt Van dit rijtje zou ik gaan voor Bjorn,bekt wel lekker.
ik heb alles even hardop gelezen, bij "Lars en Jelle" ging ik de mist in en zei " Lars en Lelle" haha misschien niet zo handig samen die namen? Ik vind Lars en Bjorn/Björn het leukst!
Ik vind Sven het leukste, maar ben ook niet helemaal objectief Beide scandinavische namen, en passen kwa lengte van de naam en uitspraak goed bij elkaar. Hier staat voor een tweede jongetje ook Lars op het lijstje.
Lars en Jelle - ik vind het gewoon leuk, lekker nederlands klinken en Finn vind ik gewoon mooi - dus ook daar heb ik op gestemd. Omdat hij ook lekker kort en 4 letterig is, past hij ook prima bij Lars denk ik. De enige die ik niet vind passen, is eigenlijk Olaf. Op de één of andere manier klinkt het niet zo lekker. Die terugkomende a.. En eigenlijk olivier, die vind ik echt wat te lang/te veel lettergrepen hebben in vergelijking met Lars.
Brent... Maar dat vroeg je niet Ik koos voor Olivier omdat ik dat de mooiste naam vind maar het best bij Lars van ik Sven of Olaf
Lars en Sven vindt ik het beste passen. Klinkt ook lekker hardop. De namen Jelle en Olaf vindt ik het minst soepel bij Lars klinken.. (hoewel ik het op zichzelf mooie namen vindt...)