Ik merk aan mij zelf dat ik vaak bezig ben met de kids of het huishouden ik zoek eigenlijk wat hobby´s om binnenhuis te doen. ´ lezen tv kijken en op de pc doe ik eigenlijk al vaak wil graag tv en pc wat minderen en iets anders zoeken maar wat?? iemand leuke tips voor mij?
Haken, breien, scrapboeken, kaarten maken, naaien, kleien, etc. Ik zou zeggen; kijk eens in het topic Creabea http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/362236-jouw-creatie-topic-fotos.html Hier staan echt leuke dingen in.
Ik ben op dit moment vooral druk bezig met mijn popje (BJD). Kleertjes maken en mezelf dood aan het zoeken naar oogjes die ik mooi vind (EN passen...dat is dan het moeilijkste ) Sommigen vinden het gek dat je als 38 jarige nog met poppen speelt. Ik kan me ergere dingen voorstellen En kan er zoveel van mijn andere hobby's in kwijt;Haken, naaien, breien, foto's maken, fimo kleien (spulletjes voor de pop) etc.
kleien lijkt me ook wel leuk, haken en naaien heb ik vroeger te veel op school gedaan haha maar breien lijkt me wel eens leuk om te doen
Ik doe mozaieken, erg leuk! Wat ik ook nog wel leuk vind, is een grote legpuzzel maken. Maar dan wel van minimaal 1500 stukjes ofzo.
Ik doe aan postcrossing , kaartjes sturen naar mensen over de hele wereld en kaartjes ontvangen ... Het leukste is dat ik op pad ga om leuke kaartjes te zoeken die ik kan op sturen... Ik doe het nu een half jaartje en krijgt denk om de dag wel een kaart in huis en om de dag mag ik een kaart er uit sturen..
Ik doe ook aal mozaieken. En ik schilder veel. NU wil uk deze twee gaan samen brengen. Mischien een sport gaan doen?
Elke hobby kost geld. Ik denk dat je allesnet zo duur kan maken als jezelf wil. Vaak moet je toch basis dingen aanschaffen, maar je kan t zelf best beperken doo sommige hobbyspullen bij n action of xenos te kopen.
cupcakes/taarten maken. kun je genoeg kleien van marsepein/fondant. t grote voordeel vind ik: altijd handig met verjaardagen en ik verzamel geen spullen. (het wordt allemaal opgegeten.)
Tuurlijk kost het geld, maar ik koop hier kaartjes van 50 cent en een post zegel, dus niet heel veel geld vindt ik.. Andere hobbies kosten ook geld en soms heel veel..