Waar vinden jullie de leukste wooninspiratie? Pinterest ben ik een beetje moe, ik scroll me suf maar bewaar nauwelijks nog dingen en blijf een beetje in 1 stijl hangen. Zoek echt inspiratie vanaf de basis, dus kleuren die goed bij elkaar passen, meubels daarbij en accessoires daar weer bij
Ik wou zeggen Etsy.com daar kun je het allemaal meteen shoppen Maar je hebt een ander doel... Misschien VT wonen ofzo?
Woontrendz.nl Via sanoma ontvang ik de home deco nieuwsbrief. Verander je zoekmachine in Yahoo of bing. Zo vind je weer andere plaatjes. Weet niet wat je precies zoekt of op welke zoekwoorden, maar je kunt ook nog in een andere taal zoeken. Dan krijg je ook andere resultaten.
101 woonideeën. . Vt wonen.. al dat soort tijdschrifte ... Kan je mij wel een avondje zoet mee houden... Moodboards maken enzo .. fotocollages ....
Ik volg heel veel mensen met mooie interieurs op Instagram. Gewone mensen waarvan wonen de passie is. Huizen waarin geleefd wordt maar wel gestyled.
De site van Eric Kuster. Ik ben helemaal fan van zijn stijl. Zijn stijl is voornamelijk luxe, donker, sfeervol en glamurous.
Dank! Zal de tips morgen doornemen (en de dagen daarna waarschijnlijk) leuk! Ben echt slecht erin en een eeuwige twijfelaar.. T liefst vraag ik gewoon iemand die t voor me doet.
Roomed.nl staat er nog niet tussen, dat is ook een leuke. Net als eenigwonen.nl Welke en 101woonideeen zijn hier ook favoriet maar ga nu zelf meteen ook even alle links af die hier genoemd zijn. Wbt kinderkamers: kinderkamerstylist.nl is ook super!