Hij staat er volgens mij nog niet tussen, maar Joes vind ik ook erg leuk. Ik ken een jongen die zo heet. Lekker kort, krachtig en origineel. Guus en Joes
Wat zijn jullie goed ladies!! Heb een hoop aan jullie!! Teun vind ik echt leuk. Joes is inderdaad erg origineel en past wel bij Guus. Wout vind ik ook erg leuk, maar twijfel of het hard klinkt naast Guus. Guus & Teun....klinkt als Brabantse gezelligheid
Ja, is een leuke combi, maar zoals ik eerder zie ik vind veel bij Guus passen. Ik vind Wout ook goed kunnen en niet te hard klinken. Maar ik ken het gevoel, dat wil ik ook niet..!
Ik vind natuurlijk Siem het mooiste!!!!! Is ook het eerste wat ik dacht toen ik de topictitel zag! En zag hem er ook tussen staan, leuk!!!! En Noud, wat vind je daarvan? (alleen jammer dat die van gtst zo heet...)
Ik vind Siem erg leuk. (was onze 2e keus ) Teun dacht ik ook aan, vind ik ook mooi naast Guus en anders, Guus & Hugo Guus & Ward Guus & Mats Guus & Brent Guus & Sepp Guus & Sam Guus & Thom
Ik vind Siem ook heel leuk! Manlief twijfelt nog wat! Ik denk dat ik Teun ook echt leuk vind bij Guus (staat op dit moment dus hoog op het lijstje!) en Sep ook alleen vind ik dat net als Mees wel een naam die vooral leuk is bij kleine kindjes. Vanavond maar weer eens een avondje babynamen....straks heeft hij geen naam bij de geboorte
Hoi, Idd handig zo'n forum, wij zijn er ook nog niet uit... Maar ik vind Guus en Teun heel leuk! Of Guus en Wout! Succes!
Ik kende een Guus en die had een broertje, Juul. Dan heb je wel een dubbele u klank, dus dat moet je maar net mooi vinden.....
Haha, wij vinden Ties dus ook nog steeds ERG leuk (zie onderschrift) en Guus was bij ons de 'meisjesnaam' bij ons dochtertje. Teun vind ik ook HEEL leuk maar wij kennen een Ties & Teun in 1 gezin dus dat is zo na-aperig. Nu staat 'Tijn' op 1 bij ons, maar ik twijfel nog een beetje omdat Ties en Tijn misschien wat te veel op elkaar lijkt. We hebben overduidelijk dezelfde smaak dus!
Guus heeft op ons lijstje gestaan voor ons 3e mannetje... dat zou dan in combi zijn met Sam, Thom verder hadden we in willekeurige volgorde Joep,Mees,Bob & Tijm