Nou ik hou dit toppic even in de gaten, qua namen dezelfde smaak, weet nog niet of we weer een zoontje gaan krijgen. Onze oudste heet dus Mees, en ik vind het echt wel een naam die bij alle leeftijden past. Sterker nog ik heb er nooit bij stil gestaan dat het misschien geen leuke naam is voor een jongen van 18.... De volgende namen zijn bij ons de revue gepasseer maar we hebben nog niet het yes gevoel... Siem Loek Timo Thieme Pim Bo Ties Tijn Tijl Het is gewoon te moeilijk vind ik. Wat naam betreft hoop ik dat het een meisje wordt, die naam staat al een hele tijd X
Wat grappig dat we echt dezelfde smaak hebben. Ik vind Tijn, Ties, Thom en Teun echt heel leuk! Een naam met een T zou het dus zomaar kunnen worden... Toch blijft het moeilijk! Guus wisten we al met 15 weken zwangerschap, maar deze x toch een stuk moeilijker...
O je moet echt voor Teun gaan!! Ik ken een Teun en dat is echt een heel lief leuk stoer grappig jochie! En de combi met Guus is echt top! Zie ik echt 2 van die Pietje Bell jochies rondlopen samen op boevenpad!! Tijn of Thijs vind ik ook leuk, maar Teun staat bovenaan! Vindt je man m ook leuk?