Leuk kadootje voor een kindje van 8 jaar.

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Morgenavond moet wij naar een verjaardag het meisje wordt 8 jaar.
    Alleen wat koop je voor een meisje van 8 jaar? Ik vindt het echt zo moeilijk.
    Ik wilde eigelijk geld geven dat ze zelf wat kan kopen, maar ik weet dat ze gek op kadootjes is.
    Heeft iemand nog leuke tips?

2. Tennes

Tennes Niet meer actief

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Vorige week werd mijn nichtje 9 en er werd gevraagd om producten van make up models, dat is weer wat nieuws kunnen ze zelf kleren enzo ontwerpen schijnt helemaal weer een hype te zijn, dus misschien is dat wat.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mijn dochter is 7,5 en vind veel wat je bij intertoys kan kopen leuk ,voor de jonge meiden.
    Armbandjes etc maar ook een dagboek,tekenspul zoals een spirograph,leuke sjaal etc

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    voor mijn nichtje van 10 heb ik dit vorige week ook gekocht en die vloog mij om de hals.. zo blij was ze er mee

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb even op de site van Intertoys gekeken, maar het ziet er wel super leuk uit zeg.
    Welke heb jij gegeven aan jou nichtje?

@Blaine bedankt voor de goeie tip.

@Tennes ik ga ook zeker even bij de hema kijken.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat ik vaak doe bij deze leeftijd ( Als je een kado moet geven) En je weet niet wat te geven en je wilt niet echt geld geven ik geef een kadobon. Van een bepaalde winkel bartsmit blokker kruitvat ect.

Toch geld en toch weer niet. Vaak vinden ze het ook wel leuk op deze leeftijd dat ze wat zelf kunnen uit zoeken.

Succes er mee.

8. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Top Model spulletjes...Je hebt ze al vanaf een paar euro, dus je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Zoooo leuk (mijn dochter wordt ook bijna 8 ).

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb inderdaad de topmodelspulletjes gekocht.
    Nou ik heb een kind nog nooit zo blij gezien.

Mama mama kijk eens wat ik gekregen heb, ik ben zo blij dit wilde ik al zolang hebben zei ze :D

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zie je wel.. een gegarandeerde "jij bent mijn favo tante"topper
    (ik had haar overigens die make-up gezichten gegeven.. de kleding had ze met sinterklaas al van mij gehad.. samen met acrylpotloden... die vind ik zo leuk..
    kleur je en ga je er met een kwast met water over.. lijkt het geverfd.. en dat voor maar 60 cent bij de action:p ben een actionfan;))

Deel Deze Pagina