We hadden eerst voor Jackson gekozen, daarna voor Charlie en daar ging ik dus weer over twijfelen. James, die vanaf het begin op de lijst stond, vond ik ineens mannelijker, vooral voor als hij iets groter is. Wist ik zijn karakter maar, dan is het veel makkelijker! Mijn man wordt wel een beetje gek van mijn wispelturigheid. Hij is altijd veel zekerder in het maken van beslissingen terwijl ik het wel honderd keer overdenk. Zelf kwam hij ineens met Bas aanzetten en toen dacht ik JA, dat is de naam. Alleen nu komt hij daar dus weer op terug. Hij heeft hem zelfs weg gekrast van de lijst. Weet ik wel hoe mijn wispelturigheid voor hem voelt .
Ja dat is wel waar, misschien went het voor de mensen die het als meisjesnaam zien wel zodra ons kindje er is. Alleen is het nog leuk voor een volwassen man?
Ja dat is wel waar, misschien went het voor de mensen die het als meisjesnaam zien wel zodra ons kindje er is. Alleen is het nog leuk voor een volwassen man?
Absoluut James. Charlie vind ik leuk voor een meisje en de andere twee echt lelijk. Vooral Jaxon. Lijkt mij teveel op claxon, ondanks dat je het anders uitspreekt.