Ik vind de combi Wolf (kind) en Lynx (kat) een beetje ongelukkig Misschien kun je wat met dat grijze doen? Ollie? Gijs?
Lynx zal dan voor één van de katjes zijn die niet blijven en dus allang weg zal zijn tegen de tijd dat mijn kindje geboren gaat worden
Even een lijstje Latijnse planten: Quercus (eik) Ulmus (iep) Mollis (Betekend zacht,nakomt van hamamelis mollis= hazelaar) Vitis (druif) Prunus (kers) Rubus (braam) Salix (wilg) Ulex (gaspeldoorn) Ilex(hulst)
Zag net ergens iets uit the adams family voorbij komen, moest meteen aan Fester denken, een katertje dat ik ooit had Geen idee verder wat het betekent maar vond het wel een leuke naam
Alle moeite voor niks, het grijsje dat bij mij blijft blijkt toch een meisje te zijn en heet nu dus Maeve Nog wel wat opties voor de volgens mij toch echt twee katertjes in het nest (vandaag allemaal eens nogmaals bekeken en volgens mij zijn vier katertjes veranderd in twee katertjes en twee poesjes ). Dus ik haal voor die twee de voorlopige namen nog wel uit dit topic. Hebben jullie niet voor niets zoveel moeite gedaan
Phoenix Bodie Cayden Conan Conner Dooley Onze kat heet K.eiko (spreek uit K.eekoo) Edit: lees nu je laatste reactie pas Nou ja, toch nog wat ideeën voor eventuele andere katertjes
Hoe oud zijn ze? Want meestal is het geslacht wat je bij de geboorte denkt te zien ook het juiste. Tussen 1-5 weken lijken het ineens allemaal katertjes
Ze zijn nu 1 week. Vandaag nóg een keer gekeken en ook mijn moeder laten kijken en van drie kittens is het geslacht nu zeker.
Wolf voor een kitten vind ik ook gaaf! Verder moest ik gelijk aan Gijs denken, maar niet echt zoals je zoekt.
De kittens hebben inmiddels alle vier een naam. Maeve, Sky, Storm en Circle. Cirle is het katje dat bij mijn moeder gaat wonen en zij verzon die gekke naam