Lol da's een gave naam. De bijnaam van mijn kat is 'handveger' omdat ze zo langharig is hihi. Freija heet mijn kat,een supernaam
Onze oude poes heette Mo (Mootje) en onze kerels nu heten: Moyo en Sem (makkelijk uit te spreken) De buurkat heet Billie, kennissen hebben Pepper, Ratje, Muis. Succes met uitzoeken en veel plezier! (ze zijn zo lief )
Hahaha, ik zie echt geweldige namen voorbij komen Het wordt wel moeilijk kiezen zo hoor! Het poesje is zwart met een (klein) beetje wit. Echt über-cute! Fotootje:
Onze zwart witte kat die we "vroeger" hadden heette Klontje (van suikerklontje). Hoe mijn mams erbij kwam, geen idee, maar ik vond t altijd een leuke naam.
die van ons heten Oscar en felix Wij hadden vroeger thuis een kat die Toby heette, vind ik nog steeds de leukste naam!!
Mijn katten heten: Lucy, ik zag net I Am Sam en had nog geen naam voor haar, en dat meisje heette Lucy, achteraf gezien komt deze naam van de gevallen engel Lucifer, en geloof mij, haar naam doet ze eer aan. Knikkie, Knikkie is een katje die apart is, niet helemaal honderd, overal allergisch voor, niemand wilde haar ook hebben toen wij gingen kijken naar een katje. Vonden wij zielig dus meegenomen, ze heeft een knikje in haar staart, wij konden geen naam voor haar bedenken, maar mijn moeder noemde haar steeds knikkie, dus dat is zo gebleven. En een Nemo, uitspreken als Nee-mo, dus niet als het visje Nie-mo, komt van Allstars. Het altijd stoned broertje van Hero. Deze kat komt btw ook als je homo roept misschien heb ik hem een beetje te veel gepest . Niet op andere Mo klanken trouwens. Katten van moeder: Bliksem, en Mauw. Mauw is doof, en mauwt heel hard.
Wij hebben sinds een paar weken ook 2 kittens, kater Kenji en poes Aimi, succes met kiezen! Het is moeilijk
Onze katten heten Speedy en Gonzales ... de kat van me ouders heet Monkey (omdat ie vroeger op een aapje leek )
Mijn poes heet Zaza en mijn kater Melchior. Ja ik weet het Melchior is niet echt mooi, maar we hebben de stamboeknamen gehouden. Zaza vind ik wel heel leuk en Melchior wordt meestal afgekort naar Mel of Mellie.
Even een kleine update Dit weekend mogen we het poesje ophalen, en als het aan mij ligt gaan we voor de naam Pepper! Leg die naam net voor aan mijn vriend dus ik ben eens benieuwd...
Hahaha, change of plans! Mijn vriend vind de naam Pepper niks... Maaaar, hij kwam wel met een andere geniale naam! Woezel! Dus dat gaat hem worden!