bestel ik bij iemand een broekje voor mijn zoontje, maat 104 want 98 is hem nu te klein, er staat bij de advertentie 'lange broek ( dus geen 3 kwart model)' en ziet er leuk uit op de foto, krijg ik hem vandaag binnen; het is nog net maat 92 maar echt niet groter!! ik kreeg net een reactie dat ik dan voortaan de lengte moet opvragen en dat was het! en natuurlijk kan je dit hebben op marktplaats maar eerlijk is het echt niet! zet er dan bij valt 3 maten kleiner! ze zei ook je kan er niet veel voor verwachten voor die prijs (was een paar euro totaal) maar ja al kost het 5 cent wees gewoon eerlijk! zo dat is er weer uit, ik ga verder op zoek naar broeken.
Irritant is dat he! Bah Ik had dat een keer met kleren in maat 104 voor mijn dochter Zaten er jurkjes bij in maat 92.... Ja want dan kon nog prima bij maat 104.. Ja klopt...maar die vorm klopt dan niet meer.. zucht..
Balen is dat he?! Had ik laatst ook met een shirtje! Maat 92 stond erbij en mijn dochter zit pas net in 86, dus ik dacht, dat gaat prima. Krijg ik 'm binnen, is ie hartstikke kort....dus nu gebruik ik 'm maar als slaapshirt...het is krap een maat 80 vind ik! Kleine moeite om het er even bij te vermelden... Sinds die keer ben ik wat terughoudender geworden met shirts via internet kopen. En als ik het doe, dan vraag ik altijd of ze even voor me willen meten.
jazeker irritant! nee dat klopt dan toch ook niet meer die verhouding? maar goed ik voeg nu ook 'vraag lengte in cm's' aan mijn vragenlijstje toe. en ja ik blijf wel gewoon kopen op mp hoor ik laat me niet wegjagen door dit soort prutsers!
Staat er op het labeltje maat 92?? Ik merk zelf dat er per merk/winkel wel heel erg veel verschil in kan zitten. Soms ook in 1 winkel. Kom dan ook wel eens met de verkeerde maat thuis . Maar het blijft hoe dan ook vervelend. Zeker als je het helemaal niet meer kunt dragen. Mijn meisje is heel slank, dus die kan redelijk lang met iets doen. Een jurkje wordt dan een tuniekje .