Wie weet waar ik hele grote kunststoffen opbergboxen kan vinden. Ik heb al op de website van Ikea, Leen Bakker en Kwantum gekeken, maar de grootste die ze hebben is nog te klein. Voor het idee: Ze zijn voor het opbergen van themaspullen naar een kampweek. Ieder kamp heeft namelijk zijn eigen thema. Ze moeten dus echt flink groot zijn. (150x100x50 of zo??) Iemand nog een idee waar ik kan kijken?
gamma heeft boxen van een meter lengte maar de precieze maten weet ik niet die staan ook niet op de website maar je kunt ze altijd bellen om te vragen
Gamma en Praxis heb ik inderdaad nog niet aan gedacht. Daar kan ik inderdaad nog eens kijken. Ikea dacht ik inderdaad ook dat die ze zouden hebben, maar ik kan ze op hun website niet vinden. De grootste die ik kan vinden is de samla van 130 liter. Maar dat is te klein.
Dan toch maar eens gaan kijken bij Ikea. Normaal gesproken kijk ik altijd eerst op de website of ze de artikelen die ik nodig heb wel op voorraad hebben. Ben al te vaak voor Jan l*l er naar toe gereden
ijzerwarenzaak of tuincentrum. Dit zijn niet echt hobbyformaten. geloof dat de curverlijn tot 130 of 150 liter gaat. dit kwam ik tegen: PE Solutions bij een speciaalzaak kunnen ze je vast wel helpen zoeits te bestellen, maar denk wel dat het prijzig is. is toch van een stevigere soort kunststof gemaakt. Of misschien zo´n tuinkussenopbergbox voor in de tuin? ik weet niet of het bedoeling is dat het ook verplaatst wordt? want die zijn namelijk best wel groot. http://www.groenrijk.nl/nl_NL/products/buiten/tuinmeubelen/meubelsets/losseelementen/accessoires/EIL0072?kleur=donkergrijs&maat=65x134x66 cm, 390 L En anders misschien toch meerdere 150 liter-boxen aanschaffen om het te spreidden.