ik ben ned en mijn turks we hebben voor ons zoontje de naam ilyas gekozen spreek je uit als iljas omdat we zelf vinden dat het in ned ook goed kan inverband met uitsprak nu ben ik weer zwanger weet niet of het een jongen of meisje wordt maar we hebben namen in ons gedachten wil weten wat jullie er van vinden en of het bij ilyas past voor meisje ilayza voor jongen ilhan
hoi, ik vind ze allebei heel erg op de naam van je zoontje lijken en daarom zou ik er niet voor kiezen. Succes!
Ik ben het hier mee eens! Voor een meisje vind ik Maysa een mooie naam, een turks meisje bij ons in de straat heet zo!
En haar broertje heet Avell, zijn alletwee half turks! (niet alleen turks zoals ik hier boven schreef! Misschien heb je er wat aan!
Ik vind voor een meisje Elif altijd zo'n mooie Turkse naam... Maar dat terzijde. De namen die je nu hebt uitgekozen zijn ook wel leuk, maar idd lijken ze wel wat op de eerste....
ilayza vind ik een mooie naam en vind het ook bij de naam van je zoontje passen Ilhan vind ik minder bij je zoontje zijn naam passen Succes met jullie keuze en de zwangerschap
Ik weet uit ervaring ( ook turkse man ) dat turken altijd namen kiezen wat heel erg op elkaar lijken of passen. Ik vind Ilhan ook erg leuk maar idd veel lijken. De meisjesnaam vind ik persoonlijk minder vind ook bv Elif, Yeliz, Nisa ( onze naam als het een meisje was) Sibel, Ayla bv mooier. Ben erg benieuwd welke naam jullie zullen kiezen.
zou het niet doen hebben ze allebei de zelfde voorletters,misschien kaan arda tayfun veysel okan devran meisje betul ela dat was t wel