Hallo allemaal, We hebben een dochtertje van net 12 maanden, ze heet Isa. Nu zijn we zwanger van onze 2e dochter, over 19 weken ben ik uitgerekend. Hebben jullie nog ideeen voor een naam leuk passend bij Isa want een jongen had wel makkelijker geweest.... inspiratie is op zeg maar. We vinden wel leuk: Mila en Fay. Maar lijkt Mila weer niet te veel op Isa???? Fay vinden we ook leuk maar is dat weer niet een beetje te apart bij Isa (oer-normale naam)? Hopelijk kunnen jullie me op ideeen brengen!!!
Ik vind Mila echt heel leuk passen, was het 1e wat me te binnen schoot toen ik je vraag zag staan. Fay zou ik zelf niet voor gaan.
Tja wil je een naam wat eindigt op een A ?? Mila vind ik we hele lieve naam net zoals Isa Fay euhmm naja is weer heel anders als Isa .. Zou ik niet zo snel voor gaan qua combinatie Wat vind je van Elle ?? haha Isa & Liv Isa & Amé (ahmee) Isa & Lize Isa & Mirthe Isa & Fleur
Mila vind ik helemaal niet mooi,... voorstel van een van de topicschrijvers, Elle... vind ik wel erg mooi. Of de naam van mijn dochter?
Mila vind ik ook niet zo mooi.... doet me denken aan jongensnaam Milan (wat ik overigens wel een mooie naam vind) Ik vind Eva er mooi bij passen
Fay en Mila vind ik er zelf niet zo mooi bij. Wat ideetjes: Isa & Lynn Isa & Elle Isa & Ilse Isa & Eva Isa & Vera Isa & Romy Isa & Evi
Beide mooie namen. Mila vind ik niet zo mooi bij Isa passen heeft ook i-a, net als Isa. Fay vind ik er prima bij passen --> Isa en Fay/ Fee Nog andere ideetjes (Isa vind ik trouwens prachtig!) Isa en Lotte Isa en Milou Isa en Tess Isa en Noor Isa en Jona Isa en Britt Isa en Lieke Isa en Maud Isa en Sam Isa en Juul Isa en Lucy Isa en Lily
Mila vind ik wel een leuke naam, maar vind het niet zo lekker klinken met Isa. Fay vind ik geen leuke naam, maar dat is persoonlijk. Als jij het wel mooi vind: gewoon doen! Tis idd wel een wat andere naam dan Isa, maar ach.... En wat vind je van: Isa en Noa? Isa en Elin?
Ik vind Mila een leuke naam, maar vind hem niet zo goed passen bij Isa. Fay vind ik er wel erg leuk bij staan, en kan ook prima.
Isa en eva Isa en Mara Isa en Tessa Isa en Sarah Isa en Bo Isa en Maud Isa en Daphne Isa en Lynn Isa en Britt Isa en Tess
Mila is niet zo mijn smaak. Fay / Fee vind ik veel leuker en kan prima bij Isa (beide kort en stoer, maar toch duidelijk voor een meid).
Mijn dochtertje heet ook Isa en ze krijgt nu een broertje. Maar voor een meisje was onze nummer 1 Evi en als 2e keus hadden we Fenna. Fay stond ook op het lijstje maar dat vond ik te engels naast Isa. Isa & Evi Isa & Fenna
Tja, als het een jongen was geweest had ik het wel geweten.... dan had hij Milan geheten. Vinden manlief en ik allebei erg leuk bij Isa maar het is weer een meid dus maar weer doordenken. Denken dat het toch Fay wordt....
Isa en... Fay Nova Noa Liv Liz Ella Mila Silje Elin Indy Yuna Jill Julia Lana Lara Leah Linn Livia Luna Faya Zara