Voor welke naam zouden jullie gaan? 1.Giorginio (Djordjinio) 2.Eldinio 3.Yaxley 4.Anders, namelijk.....
anders... deze namen liggen niet zo makkelijk in de mond ik zou een iets makkelijker klinkende naam kiezen. kort en krachtig bijv. Stan
Yaxley...dat komt me bekend voor. Is dat een karakter uit Harry Potter toevalig? De andere namen klinken een beetje als voetballers... Ben voor optie 2 gegaan!
Sorry, vind ze allemaal niks.. Kind zal zijn leven lang zijn naam moeten spellen. Zou inderdaad eerder voor een makkelijkere niet al te vaak voorkomende naam gaan als Stan Rick Rens Jeff Connor Finn Guido Gordan Gillian Giulio
verschrikkelijke namen, en idd je kind zal zijn hele leven zijn naam moeten spellen. maar als ik moet kiezen de laatste, die vind ik persoonlijk het minst "ordinair"
De naam Giorginio klinkt zoals je het fonetisch hebt geschreven best leuk, maar als dat hem wordt zou ik nog even broeden op de spelling. Georginio misschien? Door het George krijgt de lezer eerder de hint dat de G als D moet worden uitgesproken. Of Georgino. Ik heb gestemd op Eldinio. Zelfde genre, maar wat makkelijker en toegankelijker dan Giorginio. Yaxley doet me denken aan "yaiks!" (jakkes/help). Maar dat is misschien alleen maar in mijn rare geest. Ben je soms op zoek naar een zuid-amerikaanse naam die wat origineler is dan Rigilio en Ronaldo?
Iedereen bedankt voor de reacties! @Lucia: Inderdaad we hoorde hem ergens en toen jij over harry potter begon dacht ik , ooooh natuurlijk! @Agatha: Ja natuurlijk, nu je het zegt klinkt Georginio veel logischer! en inderdaad zijn we op zoek naar iets originelers in die regio.
Is het voor een Oer Hollands kindje. Dan zeg ik: vreselijk Is het voor een kindje dat woont in het buitenland en ook een buitenlands uiterlijk heeft: nummer 2
Het zijn niet mijn smaak namen. Eldinio vind ik het leukste uit jouw rijtje, ook het makkelijkste uit te spreken. Ik zie er wel een getint kindje bij.
hier hebben we een giorgio in de buurt. ook een aparte naam, maar wat minder problemen met spellen. misschien een optie? anders zou ik voor optie 3 gaan als ik echt moet kiezen