Ik wilde op Xavi stemmen, maar toen las ik hoe je het uit wilt (of moet, zoals jullie zeggen) spreken en dan vind ik het eigenlijk een hele suffe naam worden Levi is een prachtige naam!
Ik vind alledrie de namen niet zo mooi... maar ze passen wel allemaal bij Milo. Ik zou denk ik van deze drie gaan voor Xavi. Wat vind je van Luca, Leon of Sebas(tian)? Ook namen van Italiaanse kunstenaars.
Xavi valt voor mij af, omdat ik in de eerste instantie wilde zeggen dat ik een naam beginnend met een x lastig uit te spreken vind. Maar toen kwamen er reacties over tsjaavie en saavie, en nu weet ik het helemaal niet meer Bowi doet me te veel aan David Bowie denken, dus dan blijft Dali over, al zou ik Bodi leuker vinden. Maar ik vind alle namen wel passen bij Milo!
Ik ga dan voor Bowi. Even simpel en bijzonder qua klank als de naam vvan de broer. Xavi vind ik niet mooi klinken en te ingewikkeld (ksaabie, ksaavie, saabie, saavie, tsjaavie, tsjaabi, gaabie, gaavie??) Ik vind vernoemen naar kunst ook wel tof, maar Dalí vind ik teveel de kunstenaar. Vreemde naam voor een jongen / man. Misschien zit hier nog wat bij? Albin Aldo Alec Alfeo Anzo, Anzio Aris Armo Aron Axel Bari Boas Borgo Branco Bruno Celio Ciro Cody Dano Danté Dario Davi, Davy Denaro Deon Devi Devin, Devon Diaz Diego Diem Dion / Dyon Donny Duco Elio, Elia Elon, Eloy Emil Enzo, Enzio Evan, Evin Ezio Ezra Faber Fabio Faro Feo / Veo Ferre, Ferry Ferron Fico / Vico Floran Florio Floyd Gero Gian Hugo Ilai Ilan, Idan Ivan, Iven Ivar Jaïr Jari Jarno Jeff Jefta Joah, Joas Joël Joeri / Youri Jordi Juda Julan Karan Kenan Kenji Kenzo Keo Kian / Kyan Kiran / Kyran Naldo Nando, Nanno Nardo, Nard Nero, Nerio Nevio Nikai Nino Nio Niven Noam Noël Nouri Novan, Noyan Odin Olaf Omar Onte Orfeo Orso Oscar Otis Owen Pablo Ramon Rano Ravi Remy Reno, Remo Renze, Renzo Revi Revin Rico, Rino Rinze Riv / Riff Riven Robbe Rocco Rodin, Ronin Ronan Rover Rowin Rubin Rune Sandro Savi / Zavi Sef / Zef / Sev / Zev Serro Silas Silvan Siro Terzo Tibor Timo, Tibo Tobe, Toby Tobin Tore, Torre Tycho Vano / Fano Vico, Vigo, Viggo Vito Waldo Wido Yaro / Jaro Yavi Zaro Zeno, Zino Zyan, Zyon / Zion
Dank je voor het meedenken. Luca was onze eerste naam, maar komt nu al in de familie voor. Evenals Leon. En Sebas vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Hahaha Maansneeuw, je maakt het er niet makkelijker op. Er staan veel leuke namen tussen die ook op ons superlange lijstje hebben gestaan. We proberen de lijst in te korten, niet langer te maken Bedankt voor het meedenken!
Dat dus. Ik vind Xavi het leukst erbij passen, maar ik denk dat je dan veel te maken krijgt met uitspraakverwarringen.
Xavi vind ik verreweg het leukst! Past ook mooi bij Milo. Bij Dalí denk ik aan de schilder en bij Bowi aan de David Bowie.
Ik heb Xavi gestemd, maar dan moet je de uitspraak inderdaad zelf wel heel goed duidelijk hebben. Dali en Bowi vallen voor mij af omdat ik ze voor mij echt gelijk staan met de kunstenaars. Stiekem vind ik Levi ook heel leuk bij Milo hihi, ook omdat ik ze meer in dezelfde categorie vind vallen.
Ik vind Xavi niet echt bij Milo (mielo) passen. Ook ik vind Levi er het best bij passen en anders Dali.
Oh wat moeilijk toch allemaal. Zoveel mensen, zoveel meningen en zoveel opties en namen dus ook. Ik waardeer al jullie inbreng