Het is allemaal mijn smaak niet. Dax vind ik volks, Sepp en Vic te hip en bovendien zie ik Vic als afkorting van Victor. Job vind ik niets omdat het een engels woord is, wat bovendien vaak in Nederland gebruikt wordt. Ik heb op Job gestemd als minst vervelende naam om te hebben.
Gestemd op Vic. Ik zie dat wel als afkorting van Victor, maar zo vind ik het ook leuk). Vik vind ik niet mooi geschreven. Dax vind ik niet leuk. Dex wel. Sepp en Job vind ik erg suf.
Vic, vik en Dax zijn voor mijn gevoel afkortingen. Vind ik job en sepp mooier. Job is idd ook Engels woord, maar wel ook in Engels een naam (mede vanuit bijbel, spreek uit (volgens mij) Joob). Ken ook een kindje sepp, vind dat een leuke naam. Wat je misschien kunt doen is bijv Victor of viktor met roepnaam Vic/vik. Dan is vind ik het persoonlijk al beter en kan hij later er voor kiezen om zich Victor te noemen. Vind de langere versie beter passen bij volwassen persoon namelijk. Maar het is zo persoonlijk. Gewoon je gevoel volgen.
Heb op Vik gestemd. Vic is voor mij een afkorting van Victor. Sepp vind ik stom vanwege de dubbele 'p'. Job en Dac vind ik gewoon geen mooie namen haha.
Dit! Ik vond Job vroeger wel leuk maar nu er zo veel engels wordt gesproken lees ik het in eerste instantie als het Engelse woord voor baantje
Ik vind Vic het leukst. Job vind ik ook een erg leuke naam maar door de Engelse vertaling zou ik het niet kiezen. Dax en Sepp vind ik gewoon niet mooi.
Geen mooie namen dus aan mij heb je weinig. Heb gekozen voor job als beste van de namen. Veel namen klinken on af of wat sullig, sorry Zal nog denken wat ook past
Ik kan geen keuze maken uit je lijstje sorry. Omdat dit niet 'mijn' namen zijn.. Lees, Niet mijn smaak. Maar welke naam vinden jullie zelf erg mooi? Is er 1tje die er voor jullie bovenuit steekt? Ondanks wat anderen ervan vinden, als jullie het prachtig vinden.. Dan zou ik er zeker voor gaan. In plaats van Vic, is Vince misschien een idee?
Ik vind eerlijk gezegd bij lev een naam met 2 lettergrepen mooier. Anders klinkt het nog al jut en jul. Lev vind ik overigens prachtig Lev en Victor Lev en James Lev en Aaron Lev en Joris Lev en Dean kan dan weer beter omdat deze naam langer "klinkt" Sorry missxhien zit je hier niet op te wachten