Wij verwachten een 2e kindje. We hebben best wel wat jongensnamen die we leuk vinden. Welke zouden jullie kiezen (en waarom). De doopnamen zullen worden Elpidio Serafino. Grote zus heet Giulia. Kijk ook hier even http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/283666-meisjesnaam.html#post10212888
Deze namen zijn wel héél erg Italiaans en dat is niet mijn smaak. Heb daarom gekozen voor Ciro, omdat ik deze het meest 'normaal' in Nederland vindt. Maar kan me in jullie situatie voorstellen dat je graag Italiaans wil hoor!
Bij je meisjesnamenpoll heb ik Ayla, hier ciro. De andere namen vind ik (sorrysorry) niet mooi... Ciro vind ik dan het leukst van alle namen hier.
Normaal zijn deze namen niet mijn smaak, maar ik meende dat je ergens geschreven hebt dat je man Italiaans is? Of heb ik dat zelf bedacht? In dat geval vind ik Chiro het mooist. Spreek je dat uit als Sjiro? Of met een g aan het begin?
Dank alvast voor de reacties! @mar bij Luciano moeten we wel de doopnamen omdraaien anders krijg je LES
Ik heb Luciano gekozen. Als Ciro zo uitgesproken wordt vind ik het wel een mooie naam, maar hij zal vaak z'n naam eerst moeten zeggen (maar ach dat zal Yosyp ook moeten).
Ik vind de namen allemaal te Italiaans.. ik zou liever iets iets meer gangbaarders zien omdat het kind toch in NL woont. Giulia is natuurlijk prachtig Italiaans maar toch heel goed te doen in Nederland. Massimo vind ik de leukste van het stel vooral omdat ik dat in Italie vooral afgekort heb gehoord naar Max. Wat dachten jullie van - Mauro - Enzo - Ennio - Guido
@cygnett, Max is geen gewoonlijke afkorting in Italíë hoor En Enzo zo heet mijn man zijn broer en nog 30 neven De andere namen zijn niet onze smaak. We houden van wat langere jongensnamen. Maar die afgekort niet raar zijn
Wat apart.. ik ken drie max-en.. leuk! Massimo vind ik dan gewoon de allerleukste naam. En Davide... of niet lang genoeg? 30 neven is inderdaad wel erg veel hahahahahaha!