Inmiddels ben ik alweer 21 weken in verwachting van ons 2e kindje. Druk aan het nadenken over de namen. We moeten voor een jongen en een meisje een naam hebben, aangezien het geslacht een verrassing blijft. Onze oudste zoon heet S.hane. Nu nog een naam voor een broertje of zusje. We vinden Engels/Ierse namen wel mooi, maar is geen echte voorwaarde. Daarnaast liever niet eindigend op een a, omdat onze achternaam daarmee begint. Dus wie heeft er leuke ideetjes???
Aidan Brady Evan Cayden / Caden Dylan Kenji Colin Stef Kian Ronan Finn Nicolas Kyle Josh Clark Liam Finley Matt Riley Tyler Luke Harvey Louis Logan Mason Stan Grace Harper Sharon Emily Katie Chloe Roxane Judy Lauren Maureen Lucy Niamh (Ierse vorm van Neve, spreek: Nief (zoals Neve Campbell, de actrice) / Neve Zoey / Zoe Isabelle Megan Lee Brooke Caitlin Evelyn Cato Dewi Kaylee Elise Robin Erin Abbie / Abby Ashley / Ashlynn
Hele mooie lijsten met namen zeg. Ik vind zelf Roan heel erg mooi. En ik vind Robyn voor een meisje ook heel leuk bij Shane. Succes!!!