Ik ben meer van de reuen namen bedenken ( heb er zelf 2, Sem en Bink ) Maar heb ff zitten denken. Hier komen mijn suggesties; Lola Koda Izzy Jayla Jayda Juna Kaya Kjenta Nala Nulay Yentl Yinthe Yuma Zarah Ziva Succes!
Als je echt een A op het einde wil dan zou ik voor Nala gaan. Maar voor een wat grotere hond vind ik persoonlijk Nelson helemaal geweldig. Onze labrador heet overigens Duco
kaya? de kat van mijn ouders heet nala, vind het ook echt een kattennaam mijn honden heten guus en mick
Joya, zo heette de hond van mijn zusje vond het wel een leuke naam. Je zegt Djoja. Niet eindigend op een a vind ik Lelie heel mooi.
Ik denk dat we eruit zijn we hebben flink zitten denken, Het wordt Tara man kwam er zelf mee en vindt hem ook wel erg leuk !
Die van mij heet Vanna (dat is goudkleurig in het colombiaans, en het is een golden retriever dus wel zo toepasselijk)
Ik zal zeker een foto neerzetten als we.haar hebben we zijn echt aan.het aftellen. Donderdagavond gaan we even alle spullen in huis halen! Nieuwe hals bsnd en riem een wekker voer komt.morgen de bench staat er en deze kan al klein gemaakt worden er ligt al een oude.handdoek bij me in bed voor debgeur dus we zin er klaar voor
Tip : Neem die handoek even mee alsj e haar gaat halen en wrijf hem flink over de moeder heen. dan ruikt ie voor haar bekend. ( of vraag of de fokker een doek uit het nest over heeft voor je.. )