Waarschuwing Duinrell, via ticketveiling

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 23 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb vanmiddag kaartjes gekocht bij Ticketveiling, voor Duinrell.
    Bij de voorwaarden op Ticketveiling staat oa dat de tickets geldig zijn tot 31 oktober 2021, muv 18 en 19 september 2021.
    Op de site van Duinrell heb ik vervolgens geprobeerd om met mijn tickets een datum te reserveren en tot mijn verbazing zie ik dat ik pas 31 augustus op zijn vroegst kan reserveren. Dan is de zomervakantie ( voor de meesten tenminste) alweer voorbij.:rolleyes:
    Als ik vervolgens aanklik direct bij Duinrell kaartjes te willen kopen is de agenda plotseling helemaal vrij en kan ik dus letterlijk iedere dag reserveren.:confused:
    Bij de veelgestelde vragen,onder het kopje tickets staat vervolgens dit aangegeven:( ff gekopieerd)

k kan geen datumreservering maken voor mijn tickets die ik gekocht heb via een actiepartner, maar zie dat er wel tickets te koop zijn op jullie website, hoe kan dit?

Vanwege de coronamaatregelen hebben we een beperkte beschikbare capaciteit. Er is een verdeling gemaakt in het reserveringssysteem tussen tickets die gekocht zijn via een actiepartner en tickets die te koop zijn via onze website. Als je niet op een datum kunt klikken (het vakje is wit), dan betekent dit dat er voor de gekozen datum geen tickets meer beschikbaar zijn, ook niet telefonisch of per e-mail.

Kies een beschikbare andere datum of kijk op www.duinrell.nl/tickets of je nog tegen betaling dagtickets kunt kopen en bewaar je actiepartner tickets voor een andere keer (binnen de geldigheid van je ticket).

Maw alleen als je de volle pond betaalt mag je in de zomervakantie komen. Snap dat ze graag geld willen zien, na die lockdown.
    Alleen moeten ze wel transparant blijven en duidelijk in de voorwaarden bij Ticketveiling moeten aangeven dat de tickets niet geldig zijn in de zomervakantie.
    Ik heb ticketveiling daarom ook een vriendelijke mail gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten.
    Hier valt mijn mond echt van open hoor.

Leesteken en bosi333 vinden dit leuk.
  2. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ja jeetje, dit is wel echt misleiding zeg!

3. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Vaak doen attractieparken/hotels dit om de lege gaten of een rustig najaar te vullen. Helaas is dit echt vaak het geval. Als het te mooi is om waar te zijn, is het helaas vaak ook zo.

4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik snap dat het niet tof is dat er niks vrij is in de zomer

maar je kijkt toch eerst de voorwaarden etc na??

Jessi79 vindt dit leuk.
  5. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Volgens mij klaagt ze juist over dat het niet in de voorwaarden staat ;)

jessy77, Bailey07, Zeebra en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Voorwaarden lijkt het dus niet concreet in te staan.
    Maar je checkt wel eerst de beschikbaarheid, neem ik aan? Of kan dat pas als je je kaartje al gekocht hebt?

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Nee je kan gewoon van te voren checken

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Schandalig. En ik snap dat je niet eerst de data checkt voor actie kaartjes als je ziet dat de data voor gewone kaartjes allemaal beschikbaar zijn. Ben benieuwd naar de reactie op je mail!

Leesteken, Huismuisie, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Dit doe ik bij vakantieveilingen wel altijd idd ...

Zoe123 en Sado vinden dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Hm, dan vind ik eigenlijk niet dat de schuld bij Ticketveiling neergelegd kan worden… Dat de kaartjes geldig zijn in de periode, betekent niet per definitie dat je ook kan reserveren voor elke dag in die periode.

Ik had het anders gevonden als je pas ná het kopen van de kaartjes de beschikbaarheid kan inzien.

En tuurlijk is het krom dat je met een kaartje voor het volle pond wel nog kan reserveren, maar dat ze maar een X% kaartjes met korting - na zo’n lange sluitperiode - binnenlaten snap ik ergens wel.

Juul75 en Huismuisie vinden dit leuk.
  11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Maar waarom zou je het niet vooraf checken? Zeker nu, nu je óveral reserveren moet en er een maximaal aantal reserveringen per dag is.
    In de zomervakantie kunnen dagen rap vollopen, veel mensen doen dit soort dagjes uit.

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik ook inderdaad, zeker bij bijvoorbeeld hotel/vakantiepark boekingen kan het vaak maar heel beperkt..

Neskio en Sado vinden dit leuk.
  13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Altijd voor aanschaf beschikbaarheid checken en ook komende tijd in de gaten houden als ze een dag weinig kaarten hebben verkocht heb je best kans dat ze nog kaarten aanbieden ineens voor die datum.

Sado vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Het zou niet eens in me op komen dat er voor actie kaartjes een aparte kalender zou zijn dan voor rechtstreeks gekochte kaartjes. Vorig jaar was dat bij Duinrel ook niet zo.

bosi333, Amaranthas, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Daar heb ik toch naar gekeken?? Staat niet in hun voorwaarden op de site waar ik de tickets gekocht hebt . Lees mijn op maar eens terug :)

bosi333, Bailey07, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit dus.
    ik heb eerst gekeken naar hun agenda, die stond helemaal groen.
    Vervolgens tickets gekocht en geprobeerd te reserveren. Toen stond de agenda opeens helemaal uit.:confused:
    Tenzij je dus de tickets rechtstreeks bij Duinrell koopt, dan is alles weer mogelijk..

bosi333, Bailey07, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Zo zou ik het ook hebben gedaan. Bedankt voor je waarschuwing dus!

11131618 vindt dit leuk.
  18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    als je op hun site kijkt zie je een groene agenda

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Op de kalender van ticket veiling zie ik alles wit in juli en augustus behalve 31 aug is groen
    Deze link stuurt je automatisch naar Duinrell dan..

Ik moet zeggen dat het wel een beetje misleidend is zo

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dan is dat dus domme pech voor mij. Je zou toch mogen verwachten dat de voorwaarden behorende bij die actie klopt. Er staat duidelijk aangegeven dat de tickets geldig zijn t/m 31 oktober. Met uitzondering van 18 en 19 september. Staat verder niks over de zomervakantie en dat is nogal een lange periode waar we het over hebben. Ik vind het pure misleiding. Ze hadden de zomervakantie bij de uitzonderingen moeten vermelden.

Eefje00, Nougat, Golden1213 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina