Hihi, precies. Onze kater heet Joop en onze honden Keet (van de bierkeet...) en Daaf. Voor deze hond zou ik dan gaan voor Truus of Erna.
Sommige eerdere opties die al genoemd zijn vind ik ook echt superleuk. Molly Pippa Nena Lilly Lola Katie Soof Poes Beertje Bibi Teddy Charlie Daisy Fien Ivy Joes Luus Nona Micky
Leuk, dit is echt de stijl die ik bedoel! Vooral Daisy en Lilly spreken me aan, die komen er ook bij Kiezen wordt er niet makkelijker op
Gewoon elke keer de minst leuke eraf strepen en maximaal 4 opties open houden. Zo hebben wij dat destijds ook gedaan (ook hier om namen-hulp) gevraagd. Uiteindelijk ook een naam gekozen die hier op het forum werd genoemd voor onze chihuahua pup. Ik zou voor Teddy, Nala of Micky gaan. Bella vind ik niet zo. Succes
Nou, nu hebben we het probleem dat ik Lilly of Daisy leuk vind en man nog steeds Bella wil Maar we hebben genoeg suggesties zo denk ik, bedankt allemaal! Ik laat jullie binnen 2 weken even weten wat het geworden is, met foto
Bella gestemd, in de taal van mijn man (Macedonisch) betekent dit wit (vrouwelijke vorm) dus past precies!
Gezocht op betekenis wit: Withney Gwen Dacey Fiona Hedwig (de witte uil uit harry potter) Moomin (die witte diertjes uit een televisieserie) Snoopy
Daar is ze dan: Bella is het geworden/gebleven Vonden we toch het beste bij haar passen Het is echt een dropje, de kinderen gaan er ook heel goed mee om. Alleen aan de lijn lopen is iets wat we moeten oefenen, kwam ik achter.. Ze wil niet mee, heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen maar honden die juist trokken aan de lijn