Ik ga ook voor Sybren (maar liever nog Siebren), hier namelijk ook de associatie met overgeven bij Gjalt.
Absoluut Sybren. Ik vind Gjalt echt heel raar...kan ook zijn omdat ik er gewoon nog nooit van heb gehoord, maar ik moet eerder aan een finse boot denken ofzo.
Goh er is echt overweldigend voor Sybren gekozen, dat is voor ons best verrassend en ook wel een eye opener! bedankt voor het stemmen meiden!
haha we denken nu Sybren, ook omdat we met een paar hele goeie vrienden hebben overlegd. Gjalt vinden wij allebei heel mooi, maar lijkt toch wat problematischer in uitspraak en verstaan als je het zegt enzo...ach misschien voor een tweede Daar komt bij dat de baby een groeiachterstand heeft en Sybren betekent zwaard van de overwinning: eerst niet zwanger worden, dan van de 2 embryo's als enige blijven plakken en nu een groeiachterstand: nou dan ben je best een overwinnaar dachten wij! meiden super bedankt voor alle reacties!!!
Onze zoon heet Kjalt. We hebben voor Kjalt en niet voor Gjalt gekozen omdat onze andere 3 kinderen ook met een K beginnen en Scandinavisch getint. Ze hebben wel allemaal een tweede naam met ieder een andere letter i.v.m de post e.d. Misschien omdat we in West-Friesland wonen maar tot nog toe altijd positieve reacties op de naam en geen vragen hoe je Kjalt schrijft of uitspreekt. Maar het is in deze versie natuurlijk niet Fries meer.