ik dacht even aardig te zijn en via bol.com gisteren nog even een leuk schoencadeautje te kopen voor de dames. Deze dus: bol.com | LEGO Duplo Ville Kippenhok - 5644, LEGO | Speelgoed en deze: bol.com | LEGO Duplo Ville Biggetje - 5643, LEGO | Speelgoed Maar..................heb niet stil gestaan bij het idee dat het ene doosje groter is als de andere. Wat moet ik nu doen????? Snel een ander doosje kopen zodat ze een evengroot schoencadeautje hebben? Of het zo laten en de oudste de grootste geven?
Lijkt me ook niet dat ze dat zelf in de gaten hebben. En anders kan je ze gelijk leren dat het om het gebaar en niet om de grootte gaat toch
hihi, ik moest ook wel even lachen hierom. Meid, maak je niet druk...zien ze echt niet. T gaat er om wat er in zit Ik dacht dat er een vraag kwam over hoe op te lossen dat ze de kados al gezien hebben, dat heb ik dus ieder jaar. Net ook alweer, had 2 chocopopjes gekocht voor in de schoen, dacht dat het toch veilig opgeboren lag...zucht...hoor ik ineens; mama, waarom ligt dit in de kast?
Tja, zullen ze elkaar in hun haren vliegen ? Ik heb voor vanavond/morgen ochtend voor de kinderen ook 2 formaten kado's.... Lekker belangrijk, zijn wel erge dingen waar ik mij beter druk om kan maken...
Zou me er niet druk om maken. Als ik dat ook nog in de gaten moet houden word ik helemaal gek van die inkopen doen. Ik probeer wel om het bedrag per ongeveer kind gelijk te laten zijn.
Ik zou de oudste het grootste doosje geven en het gewoon zo laten hoor. Het gaat om het gebaar en niet hoe groot het doosje is. En als ze het wel een probleem vinden las je dit jaar sinterkaas gewoon af! Dan komt hij gewoon niet met die zak met cadeautjes Nee niet druk over maken hoor.
moest ook even lachen...sorry. Heerlijk topic die lounge soms... ojeee ik ben vergeten voor ons schoenkado's te kopen en mijn dochter krijgt morgen wel???!! Nee joh...keep it cool
Ik zou me daar echt niet druk om maken, daar kijken ze echt niet naar. Ik had er zelf nog helemaal niet bij stil gestaan en dat ga ik niet doen ook!