Onze zoon heeft een 2e naam (vernoemd naar mijn man) Nu is er een meisje op komst en vind ik het stom haar maar 1 naam te geven. Ik heb al een naam die ik leuk vind als 2e naam maar een vernoeming zou ik leuker vinden. Mijn eigen naam is geen optie als 2e naam die vind ik stom! Nu denk ik eraan ons meisje te gaan vernoemen naar mijn zussen/schoonzus (tevens mijn beste vriendinnen). De namen zijn Debby, Lisa en Samantha. Zelf kom ik niet verder dan Delisa als samenvoeging van hun 3 namen (en eigenlijk vind ik dat niet zo leuk) Ik ben benieuwd of er hier creatievelingen zijn die er nog wat anders van weten te maken ...
Kom zelf als ik heel lang naar de namen kijk nog op Lissy (lis van Lisa de s van Sam en dan de y van debby) is dat te ver gezocht?
Lissy vind ik nog niet zo gek, maar vind het wel wat raar staan omdat het "normaalgesproken" Lizzy is. -Myla (Uitspraak als Mila) -Miley -Dana -Lena -Linda -Lindy -Linde -Minthe -Ninthe -Linthe -Lisse -Leah -Mirthe/Myrthe (heb je alleen wel een extra r die niet in de namen zit) -Dani -Elina -Melina -Selina -Lies -Tessy -Tahnee -Shade (Sjadee) *Ik denk nog even verder dit lijstje vul ik gewoon aan Edit: en nu ben ik inspiratieloos Hoop dat je er iets aan hebt. Wel lastig!!
Ik kwam ok meteen op Delisa, natuurlijk wel herkenbaar voor de zussen. abby (twee keer einde op de -a en de -bby van debby) of aya als je alle laatste letters pakt (desnoods met extra letter, zoals faya of kaya), verder vind ik het een ingewikkelde combinatie, suc6! Wij gaan dit keer ook weer voor een vernoeming, hier wel makkelijk want beide opa's hebben dezelfde naam!
Desa De van Debby en sa van Samantha en Lisa Ik denk nog even verder erover na Hailey Ha uit Samantha, il uit Lisa en ey uit Debby
Thanks ik vind namen in de Miley en Lindy stijl echt heel leuk maar daar komt Samantha net iets te weinig in naar voren... Dit word mission impossibel ben ik bang!
Masey? Eigenlijk een C er in, maar qua klank/letter zit er dan iets van elke naam in. Macey dus. Die Debby maakt het echt lastig hahah.
Thabisa (Een Afrikaanse naam, wat zoiets als 'brengt vreugde' betekent)l of Destiny (D,E en Y van Debby, de S en I van Lisa, en de T en N en ook de S van Samantha)
De letters van de 3 namen gehusseld : Aaliyah Adalyn Adelia Adelina Adena Adine Ainsley Aldine Alea(h) Alessia Alinde Amalie Amelia Anselma Ashley Bailey Batilde Belinda Benilda Bethany Dahlia Daliah Danaë Dania Dany Demi Destiny Diane Edina Edna Elana Eliana Elina Elyssa Emily Hailey Haylie Heidy Hilde Iesha Ileana Indy Ines Lainey Laney Leah Leana Ledina Lena Lenia Lindsay - Lindsey Line Madalina Madelyn Mailys Maite Malea Malena Mandy Mathilde Mayte Melani - Melany Mindy Mylie Naemi Nathaly - Nathalie Nayeli Sabina - Sabine Sandy Selah Selina Shea Shelby Sidney Tabea Talea Talida Tessa Tessy Tinley Yamina Yasmin - Yasmina - Yasmine
Wat dacht je van MaDeLief (DEbby, LIsa, saMAntha) en een -ef om het af te maken? Of was dat niet de bedoeling?