Mika, leuk hoor. Nordin? (Als dat Turks is) Zeki zou ik niet doen, geen idee hoe ik dat moet uitspreken
Milan Sem Ryan Daniël Tom Mick Owen Kay/Kai Milo Ravi Elias Armin Novan Of ze in Turkije goed uit te spreken zijn weet ik niet zeker maar ik vind ze wel leuk voor een mixje!
&strandbal: ik vind weinig Turkse jongensnamen mooi, vind ze vaak te "hard" klinken. Plus dat we hier in NL wonen en ik Nederlands ben. Daarom neig ik meer naar een niet-Turkse naam. De suggesties van Oliviafaye liggen in mijn straatje!
Ah oke ja dan heb je niks aan mijn rijtje . Wij wilden graag turkse namen, ik vind het bij halfjes sowieso mooier om een naam te geven van de andere afkomst. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. succes met de naam! Kan best lastig zijn, vooral met 2 culturen.
@Strandbal; ik zie dat jouw dochter Elif heet. Dat vind ik echt een super naam. Voor een meisje had ik het wel geweten en was het waarschijnlijk wel een Turkse naam geworden. Logica is volgens mij ver te zoeken he, haha. Die klinken gewoon wat liever ofzo!