Ik heb op Aiden gestemd. Vind dat de leukste naam. Misschien: Rowan & Jack Rowan & Callum of Collin Rowan & Levi Rowan & Jay Rowan & Bryan/Brian Rowan & Davi Rowan & James
Hmm... nee dat is niet echt onze smaak. Al liggen de smaak van man en mij ook best ver uit elkaar en is het echt lastig een naam te vinden die we beiden leuk vinden. Hebben nu wel 2 opties staan, maar die zet ik hier niet neer i.v.m. meelezers. Zijn ook wat minder voorkomende namen, net als die van ons zoontje. Je mag evt. een PB sturen als je ze wilt weten.
Ik ken een jongetje dat zo heet en dat spreken ze uit als Daavie (maar ik denk dat de uitspraak Deevie ook kan als je dat zou willen)
Ik vind Rowan veel leuker dan wat jullie nu op je lijstje hebben staan. Heb gestemd op Aiden, maar ik vind dat eigenlijk wel een andere categorie naam en te populair Dus ik zou eigenlijk gewoon nog verder kijken.
Hele goede combinatie, wij hadden hem omgedraaid en die 2e is naar zijn broertje gegaan De 2e naam van onze oudste is Roan en de 2e naam van onze jongste is Kyan dus ja ik ben niet helemaal objectief