Hoi dames, Inmiddels 20 weken zwanger van een 2e dochter. Vrij snel hadden we al een naam in gedachten. Toch begin in de twijfelen dus benieuwd naar jullie mening! Onze eerste dochter heet Mylène. We willen graag voor dit meisje ook een naam wat begint met de M en hadden zelf Maelynn in gedachten. Ben in mei uitgerekend dus vonden we Mae ook wel toepasselijk. Mylène & Maelynn is dus het idee.. Vinden jullie dit teveel op elkaar lijken? Misschien nog andere leuke namen beginnend met de M wat bij Mylène past? Benieuwd naar jullie reacties! Liefs!x
Ik vind Maelynn te veel lijken op Mylène.. Ik zou zelf ook niet kiezen voor een naam met een M, zou een andere eerste letter mooier vinden, maaar namen met een M die ik er wel bij vind kunnen: Mabel, Mariël, Marije, Morgan, Muriël Omdat ik eigenwijs ben, toch wat andere namen die ik er ook mooi bij vind: Alexa, Alysha, Elodie, Naomi, Rosalin, Salomé, Selena
Mijn partner en ik hebben ook allebei een naam met de M dus vandaar de wens om dit meisje ook een naam beginnend met de letter M te geven. Thanks voor je reactie, benieuwd naar de rest!
Ik vind het veel te jut en jul. Maar met 3 namen met een M in het gezin, zou ik dat al snel hebben bij wéer een naam met een M...
Het lijkt te erg op elkaar. Andere namen met een M: Marit Muriël/Mariëlle Monica Mirthe Madelief/Madelie Margo Manja Maeve
Grappig om een naamgenootje van mijn dochter te zien, die hoor je niet vaak Ontopic: ik vind het ook te veel lijken! misschien marley of manou?
Ik vind Mae/ May wel heel leuk. En dubbel leuk omdat je uitgerekend bent in mei. Maelynn vind ik best veel lijken op Mylene.
Ik vind het teveel op elkaar lijken.. Misschien Myléne en ... Maeve Megan Marissa Michon Margot Moïse Mathilde / Mathilda
Muriel Melanie Myrthe Marije Marcella Madison Madee Maaike Mila Minke Maryse Madelyne Marly Marit maeve Madelon Mandy Macy Merle Moyra Michelle Mette Marina Medina
Ik vind de namen teveel op elkaar lijken qua klank, en qua stijl juist wat te verschillend. Zo Engels opeens. Ik vind de klank van Maelynn ook niet mooi, meelin, klinkt erg Aziatisch en als 'mailing'. Mylène vind ik wel leuk! En bij een naam voor een zusje met een M denk ik daarbij meteen aan Marlou. Mylène en Marlou Andere ideetjes: Maartje Madée Madelijn, Madelijne Madeline Madelon Maia / Maja / Maya Maite Manon Manou, Manouk Mare, Maren Marèl Marie Marije, Marijn Marilou Marin Marinde, Marinda Marinthe, Marenthe Marise / Marize Marissa Marjolein Marle, Mirle, Merle Marlie / Marly / Marley Marlin, Marlijn Marline Marlize Marre Marrit, Marit Marte / Marthe Mathilde, Mathilda Maudi / Maudy Maura Mauri / Maurie / Maury Maxine Mea / Méa Meie / Meije, Meia / Meija Meike, Maike, Maaike Mena Menthe Merinde Merit Merline, Mirline Mette Minte / Minthe Mirna Mirre Mischa / Micha / Misha Moïse Mona Moniek / Monique, Monica / Monika
Bedankt voor jullie reacties! Vrouwen met een sterkte mening.. Jammer voor mij maar ik vroeg erom dus deal with it, haha! Staan wel wat leuke namen tussen dus moet er nog maar eens goed over gaan denken.