He meiden, Inmiddels 23 weken zwanger en we mogen eind maart een jongetje verwachten. We hebben eindelijk een naam die we beide (mijn man en ik) mooi vinden. Youri (onze achternaam begint met een a). Graag jullie mening.
Gaat wel, wel leuk voor een voetballend klein jongetje Ik kan me er alleen niet echt een volwassen man bij voorstellen.
Ik vind Youri niet zo leuk, denk dat meteen aan een enorme pestkop. Komt denk ik ook, omdat de Youri's die ik ken zo zijn..
als jullie het leuk vinden dat is dan toch genoeg? Ik zou er voor gaan, ongeacht wat anderen er van vinden. Het is al moeilijk genoeg een naam te vinden die je als stel beide leuk vind!
Het is niet mijn smaak, maar ik vind de schrijfwijze wel mooi! en wat hierboven ook al gezegd is; ik zou niet teveel naar andere meningen luisteren hoor, het is idd al moeilijk genoeg om er met z'n 2en uit te komen. bovendien is het jullie kindje en niet die van anderen. gewoon naar je gevoel luisteren! succes!
Ik vind het wel een leuke naam, ook de schrijfwijze vind ik leuk!! Ik zou het zeker doen als jullie dit allebei een leuke naam vinden.